Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Programe de Gestiune & Servicii

Magazinele si restaurantele moderne au nevoie de o unealta informatica puternica pentru a tine afacerea sub control si a obtine viteza de vanzare de care au nevoie.

Pentru a va mentine clientii aproape si a putea depasi cei mai puternici concurenti, va recomandam urmatoarele programe, in functie de tipul afacerii:

- Magazine de orice profil si marime: Sedona Retail Software

- Restaurante, fast-food-uri, cluburi: Freya Restaurant

- Hoteluri: Freya Hotel

Alegand un singur furnizor pentru intreaga solutie hardware-software-servicii, economisiti timp si bani, iar suportul se asigura la un singur numar de telefon: 021-3278727 .

Cu Sedona implementarea este usoara si fara stres.

Va stam la dispozitie cu o prezentare Gratuita la sediul nostru, la sediul dumneavoastra (in limita posibilitatilor de deplasare) sau telefonica.

Ce programe de gestiune si facturare gasesti la noi

Programele de gestiune Sedona pot raspunde unei varietati mari de domenii de afaceri, de la business-uri Retail (magazin alimentar sau nealimentar de orice dimensiune) sau HoReCa (restaurante, cafenele, fast foods, hoteluri), pana la case de schimb valutar, precum si unei game diversificate de necesitati: vanzare, facturare, etichetare, pontaj, inventariere sau ERP. Sistemele de gestiune oferite de Sedona pot fi personalizate pentru orice tip de afacere, in functie de specificul acestora. Astfel, putem asigura atat programe de gestiune simple pentru afacerile mici, cat si soft-uri de gestiune cu grad inalt de individualizare, precum programele de gestiune hoteliera. Unul dintre cele mai populare soft-uri Sedona este aplicatia de feedback pentru clienti, care permite partenerilor nostri realizarea unor... sondaje de opinie, chiar la sediul lor!

Avantajele unui program de gestiune

La Sedona, credem ca o afacere de succes trebuie sa se bazeze pe un partener de incredere. De aceea, am dezvoltat programele de gestiune Sedona astfel incat sa eficientizeze business-ul si sa acopere integral nevoile de functionare ale acestora, asigurand astfel o administrare simpla, rapida si fara erori. Totul la preturi foarte avantajoase!

Cum functioneaza un program de gestiune

Practic, programul de gestiune este creierul unei afaceri, care include toate operatiunile acesteia, de la vanzare, la gestiunea stocurilor sau efectuarea monetarului, pana la raportarea activitatii sau realizarea back-up-ului. Partea cea mai frumoasa? Totul se face automat!

Cum iti pot ajuta afacerea serviciile Sedona

Sedona asigura servicii se instalare hardware si software si training la sediu - fie al clientului, fie al nostru, precum si asistenta completa, rapida si de incredere pentru fiecare dintre produsele din portofoliul nostru. Gama de servicii Sedona include, totodata: gazduire cloud, licente windows, predare memorie fiscala, depunerea dosarului DGFP Bucuresti si declararea la ANAF, verificarea metrologica a cantarelor, curatarea si reglarea masinilor de numarat bani samd.
Soft de gestiune pentru magazine

Soft de gestiune pentru magazine

Ce sunt solutiile software Retail?

Programele software specializate pentru magazine sunt menite sa optimizeze sau sa rezolve anumite cerinte ale afacerii dumneavoastra, precum: cresterea vitezei de vanzare, fidelizarea clientilor, facturarea si realizarea inventarului, gestiunea magazinului, controlul stocului.

Care sunt beneficiile unui program de vanzare si gestiune Cloud?

Cat timp exista o conexiune la internet, toti angajatii pot accesa programele necesare de pe orice dispozitiv, fapt care ofera mai multa libertate si mai mult control asupra informatiilor. Pe langa accesibilitate, va bucurati si de pastrarea datelor in siguranta, pe server.

Cum pot imbunatati experienta clientilor cu ajutorul unor solutii software Retail?

Prin intermediul aplicatiei de feedback si sondaj clienti, acestia se simt ascultati, iar dumneavoastra aflati ce aspecte ale afacerii puteti imbunatati sau remedia. Cu Sedona POS Android App puteti vinde de pe un telefon sau o tableta conectata la o casa de marcat sau o imprimanta fiscala, pentru un proces rapid si lin.

Solutii software retail Sedona pentru facturare, gestiune magazin, inventar stocuri magazin, cresterea vitezei de vanzare, fidelizarea clientilor, controlul stocului si al personalului:

Aplicatia de feedback si sondaj clienti - Ideala pentru multiple domenii.

Programul de facturare, emitere bonuri si evidenta stocuri Facturis - Disponibil in 4 versiuni accesibile.

Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - Poate fi utilizat de pe orice dispozitiv.

Sedona POS Android App - Pentru a vinde usor de pe un telefon sau tableta conectate la o casa de marcat, imprimanta fiscala/nefiscala.

Back-Office Sedona Retail - Poate fi folosit independent sau conectat la un magazin online, aplicatia Sedona POS sau modulul front-office Sedona Retail pentru Windows.

Program complet de gestiune Sedona Retail - Unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, care acopera integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare.

!! Servicii de instalare si instruire disponibile pentru orice localitate, precum si servicii optionale de mentenanta.

Programele Sedona functioneaza pe diverse tipuri de hardware: pos-uri Windows, pos-uri Android, tablete si telefoane.

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru HoReCa

Soft de gestiune pentru HoReCa

Cum functioneaza meniul digital?

Scanarea unui cod QR este primul pas pe care trebuie sa-l faca orice consumator care doreste sa vada meniul digital. Daca va doriti un meniu interactiv, in portofoliul nostru gasiti Sedona Menisto. Acesta poate fi accesat de pe telefonul mobil simplu si rapid, permitand plasarea comenzii, comunicarea cu personalul si distribuirea pe Facebook a preparatelor.

Ce cuprinde un sistem de apelare pentru ospatari?

Pentru o servire mai prompta si mai multumitoare, puteti opta pentru o astfel de solutie care sa usureze interactiunea dintre clienti si angajati. In portofoliul Sedona, gasiti un sistem complet de apelare ospatari, care cuprinde dispozitiv wireless pentru masa si pager pentru ospatar. Optional, puteti avea si afisaj pentru bar sau unitate de apelare pentru bucatarie.

Cum aleg software-ul potrivit pentru afacerea mea?

Pentru a va asigura ca faceti alegerea corecta, trebuie sa tineti cont de cerintele business-ului dumneavoastra ca sa puteti descoperi care sunt functionalitatile de care nu va puteti lipsi. In portofoliul Sedona puteti gasi multiple variante de software, cu functii precum: separarea si combinarea notelor de plata, rapoarte de vanzari, trimiterea comenzilor catre sectii etc. Daca detineti un restaurant, o varianta ce permite gestiunea stocurilor pe baza de retetar, rezervari, gift-cards, player muzica sau modul fidelizare clienti, poate fi o optiune optima. Daca vreti ca afacerea dumneavoastra sa fie mai vizibila, puteti opta pentru o varianta care permite integrarea unui website.

In magazinul online Sedona puteti gasi un portofoliu generos de solutii destinate domeniului HoReca, de la programe POS restaurant si sisteme complete pentru restaurant la website-uri la cheie pentru comenzi, care includ integrare cu platforme precum Glovo, Food Panda s.a.

- program gestiune restaurant - software restaurant - sistem restaurant - sistem cafenea - sistem fast food - sistem marcare restaurant - aparatura fiscala restaurant - retetar restaurant - casa de marcat restaurant - program delivery - program restaurant online - magazin online pentru restaurant - website pentru restaurant -

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru Inventariere, Etichetare, Pontaj

Soft de gestiune pentru Inventariere, Etichetare, Pontaj

Aplicatii pentru organizarea afacerilor: inventariere; etichetare; pontaj; organizare unelte in depozite; gestionare centre de inchirieri.

Vezi produsele
Soft de gestiune ERP

Soft de gestiune ERP

Solutii ERP pentru companii din retail, ospitalitate, warehouse, logistica si alte industrii.

Vezi produsele
Magazine online si conectori

Magazine online si conectori

Dezvoltare magazine online folosind cele mai populare platforme de eCommerce: Woo Commerce, PrestaShop, Shopify, ContentSpeed.

Magazinele online se pot conecta optional la programe de gestiune folosite in magazine sau restaurante cu prezenta fizica.

Vezi produsele
Aplicatii pentru Receptie vizitatori, Feedback clienti, Numarare clienti

Aplicatii pentru Receptie vizitatori, Feedback clienti, Numarare clienti

Aplicatii pentru cresterea calitatii serviciilor. Aplicatie pentru inregistrarea vizitatorilor si aplicatie pentru primire feedback de la clienti. 

Vezi produsele
Gazduire cloud. Licente Windows & Office 365. Antivirus

Gazduire cloud. Licente Windows & Office 365. Antivirus

Gazduire in server virtual, Office 365, sistem de operare Windows, antivirus pentru POS.



Vezi produsele
Drivere pentru case de marcat si terminale de plata

Drivere pentru case de marcat si terminale de plata

Drivere Android si Windows pentru case de marcat, imprimante fiscale si terminale de plata (solutii payment).

Vezi produsele
Servicii de instalare si instruire

Instruire si instalare sistem de gestiune la sediul clientului

Pachet ce contine servicii de implementare a sistemului cu deplasare la sediul clientului:Livrare si montarea pe pozitii a aparatelor. Conectarea echipamentelor, mufarea...

Pret: 600,00 Lei
Pret fara TVA:Fara TVA: 504,20 Lei
Pret fara TVA EURO: 102,37 €
Adauga produsul in cos

Articole recomandate