Suntem aici pentru tine
0213278727

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Ron Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate - +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Contract de service pentru sistem de gestiune

Contractul de service pentru sistem include asistenta tehnica pentru programul de gestiune si pentru componentele hardware ale sistemului, inclusiv casa de marcat.

 

Este disponibil in doua variante:

-       Fara deplasari, cu asistenta prin internet si telefon. Abonamentul include un numar nelimitat de solicitari, solutionabile in cadrul programului de lucru.

-       Cu deplasari la sediul clientului. Cuprinde, pe langa asistenta de la distanta, 3 deplasari in decursul unei luni, in cadrul programului de lucru.

  

La plata a 5 luni in avans, a 6-a este gratuita.

Pentru oferta actuala la contractele de service click aici.

  

AVANTAJELE UNUI CONTRACT DE SERVICE:

-       Prioritate in solutionarea cererilor;

-       In cazul problemelor urgente (sistem nefunctional) termenul de acordare asistenta de la distanta este de maxim doua ore - in cadrul programului de lucru;

-       Acces la sistem online de ticketing pentru deschiderea de solicitari si urmarirea stadiului rezolvarii;

-       Personalizari ale formatelor de documente fara costuri suplimentare;

-       Personalizari ale formatelor de etichete fara costuri suplimentare;

-       Actualizari gratuite ale programului de gestiune;

-       Reinstruire personal;

-       Livrare consumabile – in cazul variantei cu cu deplasari incluse.