Suntem aici pentru tine
0213278727

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Achizitionare si fiscalizare in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta

Alegeti casa de marcat sau sistemul fiscal potrivit afacerii dumneavoastra impreuna cu reprezentantii Sedona, ce au o experienta de peste 10 ani in domeniu si sunt dornici in a va ajuta. Nu ezitati sa ne cereti sfatul telefonic la 021-3278727, prin email la contact@aparaturafiscala.ro sau la magazinele noastre din Bucuresti si Constanta. De asemenea, va punem la dispozitie un selector automat ce va ajuta sa alegeti si sa aflati diferentele dintre casele de marcat.

Pentru simplitatea cumpararii si punerii in functiune a aparatelor fiscale, beneficiati gratuit de toate serviciile necesare:

  • - Livrare
  • - Intocmirea dosarului pentru DGFP. Termenul in care se obtine numarul de ordine este de 3-5 zile lucratoare. Optional, oferim serviciul de depunere a dosarului si ridicare a numarului de ordine de la DGFP la pretul de 80 Lei, tva inclus (pretul poate suferi modificari inainte ca aceasta pagina sa fie actualizata).
  • - Fiscalizare la sediul dumneavoastra.
  • - Programarea tuturor articolelor in memoria casei de marcat
  • - Conectarea computerului si a diverselor periferice la casa de marcat sau la imprimanta fiscala
  • - Instruirea utilizatorilor

De asemenea, primiti gratuit daca sunteti interesati, placute din PVC cu textele obligatorii “Va rugam pastrati bonul” si cu datele OPC. Toate aparatele se livreaza cu rola de hartie iar anumite case de marcat se livreaza cu cablu de conectare la PC.

Beneficiati de asistenta telefonica gratuita si instructiuni scrise pe intreg parcursul punerii in folosinta a aparatelor fiscale.

Prin “fiscalizare” ne referim la procesul prin care tehnicienii, acreditati la Ministerul de Finante, trec casa de marcat sau imprimanta fiscala in mod de lucru fiscal (activeaza memoria fiscala) si personalizeaza aparatul cu datele utilizatorului. In intervalul de timp de la cumpararea aparatului fiscal si pana la fiscalizare, aparatul se poate folosi in regim de test. Odata fiscalizata, casa de marcat sau imprimanta fiscala nu se mai poate folosi pentru a emite bonuri nefiscale si nu se mai pot sterge datele introduse (datele firmei si vanzarile efectuate).

Odata cu fiscalizarea, tehnicienii nostri programeaza in memoria casei de marcat lista de articole si instruiesc personalul pentru folosirea aparatului.

Aflati aici toti pasii care trebuiesc parcursi si toate actele necesare din partea societatii dumneavoastra.

Este important pentru dumneavoastra sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

  • - Pentru a nu intarzia punerea in folosinta a casei de marcat, va rugam sa pregatiti lista de articole din timp, conform detaliilor din Procedura de fiscalizare.
  • - Instructajul este asigurat gratuit la fiscalizare si include notiuni de baza pentru operarea casei de marcat. Pentru programarea articolelor oferim: programare gratuita la fiscalizare a listei initiale, instructiuni scrise, asistenta contra cost, contract de service, aplicatii software.
  • - Cu actele pregatite de tehnicienii nostri la fiscalizare, este necesar sa va deplasati in termen de 24 ore la Administratia Financiara. (Atentie, se aplica amenzi substantiale pentru intarzieri)