Suntem aici pentru tine
0213278727

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Sisteme POS

Fiecare comerciant se confrunta cu o decizie critica: cum imi aleg sistemul POS care sa se potriveasca business-ului meu de retail? Procesul poate fi descurajator stiind ca alegerea unui sistem POS nepotrivit va poate costa mii de euro pentru a-l schimba.

Identificati nevoile afacerii dumneavoastra
Intai de toate, trebuie sa identificati nevoile afacerii dumneavoastra, acele particularitati si elemente unice, proprii si personale. In acest moment exista cateva zeci de solutii software de retail. Unele aplicatii sunt create pentru companiile care au un volum mai mic de vanzari iar altele au adresabilitate pentru sute sau mii de bonuri emise zilnic.

Imaginea companiei dumneavoastra este intregita de sistemul POS, asadar trebuie sa tineti cont de posibilitatea de scriere a unui mesaj personalizat pe bon, culoarea echipamentelor, existenta unui display vizibil pentru client, s.a. Dar cel mai important: asigurati-va ca alegeti software-ul potrivit afacerii dumneavoastra.

Achizitionati un software de retail si un echipament POS de la o singura companie
Cand este posibil, achizitionati intreg sistemul - software, hardware si servicii - de la o singura companie. Un singur telefon de contact va scurta timpul de raspuns si va creste eficienta parteneriatului. In plus, se pot negocia preturi mai bune.

Stabiliti-va bugetul
Asigurati-va ca ati luat in calcul componenta de software de gestiune, programul pentru contabilitate (daca este cazul), terminalul POS (computerul), imprimanta fiscala, device-uri periferice, server in back-office, solutii de back-up si protectie (UPS, antivirus), training, conexiune la internet. Pretul nu ar trebui sa fie elementul decizional in alegerea sistemului potrivit. Stabilirea unui buget din timp va va da posibilitatea sa eliminati posibile constrangeri ulterioare. Acordati importanta maxima serviciilor de mentenanta, deoarece acestea va asigura derularea afacerii fara intreruperi. Alegand cea mai ieftina oferta s-ar putea ca in scurt timp bugetul dumneavoastra sa aiba de suferit, prin intreruperi in activitate sau prin lipsa obtinerii din sistemul POS a informatiilor de care aveti nevoie.

Discutati cu clientii dumneavoastra
Aflati cum va puteti imbunatati afacerea. Utilizatorii sau consumatorii finali reprezinta prima linie de feedback in impartasirea experientei de cumparaturi. Intrebari gen "Ati fi interesat sa comandati online produsele noastre?" sau "Sunteti interesat sa participati la Programul noustru de fidelizare?" va pot determina sa gasiti anumite lipsuri in oferta dumneavoastra. Asigurati-va ca feedback-ul primit va va ajuta in alegerea urmatorului sistem POS potrivit nevoilor dumneavoastra si ale clientilor dumneavoastra.

Solicitati un Demo
Alegeti testarea solutiei inainte de o cumpara. In functie de marimea magazinului, investitia se poate ridica de la cateva zeci de mii de Euro. Inainte de a cheltui bugetul, fiti sigur prin testarea unui demo ca solutia justifica nevoile de azi si poate sustine cresterea sau dezvoltarea de maine.

Asigurati-va ca programul de gestiune poate fi actualizat rapid in urma solicitarilor clientilor, si nu este un program fara posibilitate de dezvoltare, sau cu dezvoltare greoaie. Recomandam alegerea programelor romanesti pentru ca sunt mai bine adaptate la cerintele locale, iar dezvoltatorii pot raspunde mai prompt solicitarilor de corecturi si imbunatatiri.

Studiati furnizorul
Studiati evolutia vendorului, prezenta acestuia in piata de retail. Incepeti cu companiile care sunt dedicate in crearea unor solutii de succes si care au la activ, un portofoliu de implementari multiple de succes. Sigur va veti dori sa lucrati cu companiile care au dovedit oferirea de servicii de calitate . Alegeti acele companii care au investit in suport tehnic, imbunatatiri periodice ale aplicatiilor, updateuri critice de sistem, si care ofera garantie extinsa.

Contactati si testati referintele
Cereti vendorului referinte si folositi-le pentru a afla toate aspectele pozitive sau negative despre sistemul POS, suportul si calitatea acestuia. Feedback-ul primit va ofera o imagine valoroasa din interior si se poate chiar observa modul de functionare intr-un mediu real.

  

Pentru a descoperi oferta Sedona de sisteme POS click aici.