Codul fiscal pentru 2020 – Modificari In 2020, Codul Fiscal a suferit mai multe modificari, o parte dintre...
Citeste mai multBIGPLUS
Stoc disponibil: In stoc la depozit
Termen de livrare: Maximum 48 de ore
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Cere mai multe detaliiCasa de marcat pentru uz intens, model 2018, avizata conform normelor legislative in vigoare.
Rapoarte statistice si istorice; 50 de clienti cu credit; tastatura solida cu 42 taste; 30 articole PLU cu apelare rapida.
Un port LAN + 1 port mini USB + 1 RS232 + 1 sertar bani.
Foloseste role de hartie cu latime de 58mm si 40 m lungime (diametru 50 mm).
Interfete de conectare: 1 x LAN (RJ45); 1 x mini USB; 1 x sertar de bani (RJ11)(6V); 1 x RS232C.
Denumire articole PLU cu pana la 32 de caractere. Caractere per linie: 38.
Imprimare grafica: logo grafic in antet si la final de bon; coduri de bare 1D si 2D.
Tastatura si meniu in limba romana. Tastatura: 42 taste
Memorie de articole: 10 000. Departamente: 30.
Nr. operatori: 30
Memorie pentru 50 de clienti cu vanzare pe credit.
Tipuri de taxe: 10
Forme de plata: 10 programabile.
Jurnal electronic: Da – 8 GB microSD card cu memorie pt. 2 mil. randuri (circa 500 role de hartie).
Drivere pentru: Windows, OPOS , JavaPOS, POS.net, Android.
Viteza de Tiparire: 90 mm / secunda.
Ecran Operator: LCD grafic, 2 linii x 20 caractere. Ecran Client: LCD grafic, 2 linii x 20 caractere.
Culoare carcasa: neagra, alba, rosie. Pentru disponibilitatea culorii va rugam sa ne contactati.
Dimensiuni: 245 (l) x 248 (L) x 100 (H) mm. Greutate: 1,2 kg.
Inclus in pret: Carte de interventii, Registru special, cablu serial de conectare.
Cabluri de conectare optionale: mini-USB – USB; Ethernet.
Fabricata in Romania. Origine marca: Italia.
SERVICII GRATUITE:
- Livrare
- Fiscalizare* la sediul Sedona sau al colaboratorului
- Fiscalizare* la sediul clientului**
- Placute gratuite cu mesaje obligatorii „Pastrati bonul fiscal” si „InfoCons”.
- Se livreaza cu carte de interventii, Registru special, alimentator.
*fiscalizare = configurare aparat fiscal + instruire + programare articole
**valabil pt. Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Programarile se fac cu o limita zilnica. In functie de numarul de programari, intervalele pot fi ocupate. Disponibilitatea fiscalizarilor la sediul Sedona este mai mare decat cea la sediul clientilor.
CONTRACT DE SERVICE:
- Pentru Mun. Bucuresti si Mun. Constanta: 39 Lei / luna. 3 deplasari lunare incluse. Se factureaza minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Pentru jud. Ilfov si jud. Constanta: 49 Lei / luna. O deplasare inclusa. Se factureaza minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Fara deplasari incluse (interventii la sediul Sedona): 190 Lei / an.
SERVICII OPTIONALE:
- Depunere dosar la DGFP: 60 Lei
- Declarare fiscalizare la ANAF: 120 Lei
- Driver Sed Print (functioneaza cu comenzi tip “FPrint”): 150 Lei – DESCARCA AICI
PROCEDURI SI CERERI:
Pentru a afla toti pasii fiscalizarii si a descarca cererile necesare CLICK AICI
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!