Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Contract de service cu deplasare pentru sisteme - 3 luni

Contract de service cu deplasare pentru sisteme - 3 luni

Contract de service pentru casa de marcat sau pentru sistem fiscal

Stoc disponibil: Da

Termen de livrare: Maxim 24 de ore

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 600,00 Lei
Pret fara TVA: 504,20 Lei
Pret fara TVA EURO: 108,79 €

Pentru SISTEME COMPLETE DE VANZARE SI GESTIUNE - toate componentele hardware si software - contractul ofera urmatoarele beneficii:

 

  • 2 deplasari incluse la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza cu 70 Lei, TVA inclus. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore de la solicitare (in general, in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare).

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele sistemului, in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00. 

  • Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

  • Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).

  • Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

  • Personalizare formate de etichete.

  • Manopera gratuita, inclusiv predare memorie fiscala.

  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de componentele hardware si software ale sistemului, inclusiv servicii legate de casa de marcat (remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, predare memorie fiscala a casei de marcat la ANAF, etc.). Programul de lucru in care se asigura asistenta si deplasari este de la 9:00 la 18:00, de Luni pana Vineri.

  • Asistenta este asigurata in limbile romana si engleza.
  • Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

  • Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie

 

La plata a 5 luni in avans, a 6-a luna este GRATUITA.

 

Acest abonament este disponibil pentru puncte de lucru aflate in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru alte judete puteti opta pentru Contract cu asistenta remote.

Scrieti-va propria parere

Contract de service cu deplasare pentru sisteme - 3 luni

Contract de service cu deplasare pentru sisteme - 3 luni

Scrieti-va propria parere

Carduri de plastic personalizate color – per bucata
Pret: 5,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 4,20 Lei
Pret EURO: 0,91 €
Adauga in cos
Contract de service pentru masini de numarat bancnote
Pret: 50,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 42,02 Lei
Pret EURO: 9,07 €
Adauga in cos
Contract de service pentru casa de marcat
Pret: 29,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 24,37 Lei
Pret EURO: 5,26 €
Adauga in cos
Carduri de plastic personalizate color – pachet 100 buc.
Pret: 450,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 378,15 Lei
Pret EURO: 81,59 €
Adauga in cos
Depunere dosar la DGFP Bucuresti si declarare la ANAF
Pret: 80,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 67,23 Lei
Pret EURO: 14,50 €
Adauga in cos
Gazduire baza de date in server cloud – 6 luni
Pret: 550,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 462,18 Lei
Pret EURO: 99,72 €
Adauga in cos

Accesorii recomandate

Optiune “Program prelungit” - Pachet 6 luni
Pret: 600,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 504,20 Lei
Pret EURO: 108,79 €
Adauga in cos