We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart

Quantity- +
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

New type of cash registers with electronic journal - Updated August 2018

UPDATE 1 septembrie 2018 - OUG nr. 44/2018: Noile termene pana la care comerciantii din Romania pot implementa noile case de marcat cu jurnal electronic:

01.09.2018 - operatorii economici care au calitatea de contribuabili mari si mijlocii.

01.11.2018 - operatorii economici care au calitatea de mici contribuabili.



UPDATE 30 august 2018 - A fost aprobata OG 13, care amana termenele de inlocuire a caselor de marcat actuale cu cele dotate cu jurnal electronic:

De la 01.06.2018 - operatorii economici care au calitatea de contribuabili mari si mijlocii.

De la 01.08.2018 - operatorii economici care au calitatea de mici contribuabili.

Incepand cu 1 ianuarie 2018 vor fi autorizati distribuitorii noilor AMEF (aparate de marcat electronice fiscale).

Puteti citi continutul OG13 aici



UPDATE 1 mai 2018 - Ordonanta Guvern: De la 1 mai 2018, toti operatorii economici ​vor utiliza doar case de marcat cu jurnal electronic.

Potrivit unui proiect de ordonanta aflat in dezbatere publica, trecerea la noile case de marcat cu jurnal electronic va avea un termen unic, decalat fata de pragurile stabilite la finalul anului trecut: 1 mai 2018.

Acelasi proiect de ordonanta stipuleaza faptul ca avizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de 30 aprilie 2018.

Mai multe detalii aici!



UPDATE 8 noiembrie 2017 - Au fost stabilite Normele Metodologice pentru aplicarea OUG 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.

In Sedinta de Guvern din data de 8 noiembrie 2017 au fost stabilite cerintele tehnice pe care noile tipuri de case de marcat trebuie sa le indeplineasca pentru autorizare.

Potrivit modificarilor, va fi posibila si utilizarea, in regim de casa de marcat, a mai multor tipuri de dispozitive: PC, smartphone, tableta, POS - atata vreme cat ele sunt conectate la o imprimanta fiscala. Mai multe detalii aici

In data de 21 decembrie 2016 a fost publicata OUG nr. 98/2016, ce amana cu 9 luni introducerea noilor case de marcat.

Cerintele tehnice ale modelelor de case de marcat cu jurnal electronic se vor regasi in “Normele metodologice” ce urmeaza a fi publicate pana la 31 Martie 2017. Pana la publicarea normelor nu se poate stabili oferta de noi aparate fiscale si nici posibilitatile de “up-grade” sau “buy-back” la aparatele existente.

Daca actualele modele se mai pot comercializa pana la 1 Octombrie 2017 (initial planificat pentru 1 ianuarie 2017), noile modele de case de marcat vor fi autorizate incepand cu data de 1 iulie 2017.

Aparatele fiscale actuale vor trebui schimbate sau adaptate unor cerinte noi, dupa urmatorul calendar (Decembrie 2016):

  • Mari Contribuabili: pana la 1 Ianuarie 2018 (anterior planificat pentru 1 Aprilie 2016)
  • Contribuabili Mijlocii: pana la 1 Aprilie 2018 (anterior planificat pentru 1 Iulie 2016)
  • Contribuabili Mici: pana la 1 August 2018 (anterior planificat pentru 1 Noiembrie 2016)