We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart

Quantity- +
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

ERP Software RVX Manager

ERP Software RVX Manager

ERP Software RVX Manager

Stock available: In stock

Delivery time: In 24 hours

Ask for more details COMPARE PRODUCT
Price: 1 378,85 Lei
Price without VAT: 1 158,70 Lei
Price without VAT EURO: 250,00 €

Intr-o era a informatiei in care totul este intr-o continua miscare, doar o buna organizare si eficientizare maxima a timpului pot face o afacere profitabila si stabila.

De aceea va oferim solutia completa de gestiune RVX Manager.

CUI SE ADRESEAZA?

Tuturor tipurilor de magazineDin multiple domenii:
Societatilor cu activitati comercialeProduse IT&C
Firme de distributieMobilier, tamplarie PVC
Magazine onlineFashion, bijuterii, cosmetice
Magazine fizice cu profil nealimentarFarmaceutice, oftalmologie
Magazine independente sau lanturiAuto, s.a.

 

MODULE si FUNCȚIONALITATI:

 

Modul Articole

  • Organizarea si cautarea rapida a produselor si serviciilor: Clasificarea produselor in categorii, subcategorii, producatori. Definirea serviciilor pentru urmarirea veniturilor si a cheltuielilor pe centre de cost.

  • Vizualizarea specificatiilor unui produs: Definirea listei de atribute pentru produsele tranzactionate. Atasarea de imagini, documentatie sau stabilirea de procente, taxe si limitari specifice produsului.

  • Navigarea usoara prin lista de produse: Sortarea produselor dupa pret, stoc minim, stoc maxim sau alte atribute specific.

  • Vizualizarea si actualizarea stocului in lista de produse: Afisarea in timp real a stocului si a pretului de cost pentru fiecare produs tranzactionat pe fiecare depozit.

  • Gestionare produselor cu preturi de vanzare in valuta: Stabilirea produselor cu preturilor de vanzare in valuta. Preluarea zilnica a cursului valutar.

  • Definirea politicilor de preturi: Aplicarea de preturi de vanzare speciale si discounturile pentru un produs, document, client special.

  • Printarea etichetelor cu coduri de bare: Generarea codurilor de bare unice pentru produsele tranzactionate. Personalizarea etichetelor cu coduri de bare dupa diverse dimensiuni si caracteristici stabilite.

Modul Stocuri

  • Organizarea eficienta a depozitelor: Operarea stocului pe depozite, in baza documentelor comerciale introduse, precum comenzi, facturi, avize.

  • Rezervarea stocurilor in baza comenzilor confirmate: Rezervarea stocurilor in depozitul aferent comenzii lansate, solicitarea transferului de produse din alt depozit sau lansarea unei comenzi de productie.

  • Asigurarea stocului optim de produse: Definirea stocului minim si a stocului maxim acceptat pentru fiecare produs in parte.

  • Vizualizarea rapoartelor de miscare de stoc: Verificarea starii stocului si utilizarea rapoartelor pentru controlul miscarii unui produs

Modul Parteneri + CRM

  • Gestionarea usoara a informatiilor despre parteneri: Cautarea unui partener se face instantaneu in functie de codul intern, numele sau codul fiscal/CNP, domeniul de activitate, localitate.

  • Eficientizarea activitatii de prospectare: Lucrul rapid cu un volum mare de prospecti si urmarirea activitatilor intreprinse prin scheme, categorii, surse sau atribute.

  • Identificarea rapida a oportunitatilor: Convertirea automata a prospectilor in oportunitati si definirea urmatoarelor activitati. Notificarea automata prin email privind evenimentele stabilite.

  • Managementul contractelor: Crearea draft-urilor pe tipuri de contract, completarea automata contractelor, atasarea de fisiere suplimentare necesare pentru dosar.

  • Optimizarea relatiei cu clientii: Fidelizarea clientilor prin rezolvarea in timp util a tichetelor create (reclamatii, intrebari, sugestii).

Modul Cumparari

  • Importul facturilor din fisiere de tip xls: Definirea produselor si importul documentelor comerciale din excel.

  • Optimizarea procesului de livrare: Lansarea directa a comenzilor catre furnizori in baza comenzilor clienti confirmate.

  • Controlul situatiei financiare pe centre de cost: Inregistrarea documentelor pe centre de cost si utilizarea rapoartelor pentru controlul situatiei financiare.

  • Urmarirea fluxului de numerar actualizat: Utilizarea rapoartelor de verificare financiare, precum balanta furnizorilor, fisa de cont furnizor, situatia facturilor neachitate pe termene scadente, extrase de cont.

Modul Vanzari

  • Crearea zilnica a mii de facturi: Selectia intuitiva a informatiilor: clienti, produse, servicii, mod de plata, mod de livrare.

  • Facturare rapida: Generarea facturilor rapid, cu acces imediat la inventarul de produse, preturi si informatii despre clienti.

  • Crearea mai multor tipizate de facture: Personalizarea oricarui tipizat de factura prin adaugarea de campuri, imagini, sigle.

  • Definirea politicilor de preturi: Aplicarea de discounturi pentru un produs, document, client special. Stabilirea prioritatii listei de preturi.

  • Controlul produselor livrate si nefacturate si a retururilor: Gestionarea produselor livrate pentru intocmirea facturilor catre clienti.

  • Procesarea comenzilor client: Actualizarea comenzilor in timpul rezervarii, livrarii, primirii, facturarii produselor. Verificarea disponibilitatii produselor

Modul Administrare firma

  • Organizarea eficienta a firmei: Definirea depozitelor, agentilor comerciali, centrelor de cost, tipurilor de documente, modurilor de livrare, valute.

  • Accesarea securizata a datelor: Stabilirea grupului de utilizatori si a nivelului de acces. Selectarea documentelor/rapoartelor cu drept de vizualizare, creare, actualizare, confirmare, stergere.

  • Managementul documentelor: Arhivarea documentelor in orice format. Cautarea rapida a fisierelor, imaginilor si procesarea acestora intr-o singura baza, conform fluxului de activitate stabilit.

  • Notificarea automata prin email: Configurarea si setarea de notificari prin email pentru evenimente importante, precum: confirmarea unei            comenzi, modificarea informatiilor despre clienti.

Modul Productie

  • Configurarea produselor folosind atribute specific: Determinarea necesarului de materiale folosind componente standard sau optionale, in functie de atributele produsului.

  • Calculatia costurilor pe produse: Calculul resurselor umane, materiale si a costurilor indirecte pentru fiecare comanda in parte.

  • Generarea corecta a necesarului de material: Calculul necesarului de materiale pentru comenzile de productie procesate si adaptarea cererilor

  • Urmarirea starii comenzilor de productie: Controlul comenzilor de productie pentru clienti sau pentru uz intern, in functie de stare, tip, configurare sau date de productie.

  •  Calculatia de materiale si costuri prin FIFO: Crearea bonurilor de consum pentru materialele necesare in procesul de productie. Pretul de cost al materialelor utilizate se determina prin metoda FIFO.

Modul Imobilizari

  • Organizarea mijloacelor fixe: Incadrarea atat a mijloacelor fixe, cat si a obiectelor de inventar, in clase si categorii.

  • Generarea graficului de amortizare: Calculul ratelor de amortizare se face plecand de la data punerii in functiune a mijlocului fix. Pentru preluarea mijloacele fixe amortizate, se ia in calcul durata si valoarea deja amortizata.

  • Transferul si lichidarea mijloacelor fixe: Lichidarea mijlocului fix presupune scoaterea din gestiune prin vanzare sau casare. Se va calcula automat valoarea amortizata si valoarea reziduala.

  • Reevaluarea mijloacelor fixe: Actualizarea graficului de amortizare, in baza perioadei si a valorii de intrare determinate prin reevaluarea mijlocului fix.

Modul Salarizare

  • Generarea automataa statelor de salariiin luna de raportare

  • Actualizarea automata a statelor de salarii generate, in urma modificarilor salariale intreprinse, precum concedii medicale, concedii de odihna, tichete de masa, zile nemotivate.

  • Listarea fluturasilor de salariupentru toti angajatii prezenti ai firmei (avans, lichidare), este posibila si listarea unui singur fluturas de salariu aferent angajatului selectat.

  • Generarea automata a declaratiei 112in format PDF intelligent

  • Exportul fiselor fiscalepentru preluarea datelor in aplicatia pusa la dispozitie de ANAF

Modul Financiar - Contabilitate

  • Obtinerea in timp real a disponibilitatilor banesti: Urmarirea in timp real a soldului din banca, casa sau oricare alt registru de trezorerie definit.

  • Notificari automate catre clienti cu sume restante: Trimiterea automata de notificari prin email catre clientii rau platnici

  • Vizualizarea fluxului de numerar: Urmarirea facturilor neachitate la timp si utilizarea rapoartelor pentru o previziune si analiza avansata

  • Generarea automata a notelor contabile: Notele contabile sunt incadrate in jurnale contabile carecteristice documentelor primare ce le stau la baza, precum jurnale de vanzari, cumparari, cheltuieli, trezorerie, personal.

  • Raportari financiare pe centre de cost: Afisarea balantei pe centre de cost si profit si urmarirea profitabilitatii centrelor definite.

  • Generarea balantei analitice si sintetice: Obtinerea raportarilor financiare pe conturi sintetice si analitice, cu perioada de raportare lunara, semestriala, trimestriala, anuala.

 





Write your review

ERP Software RVX Manager

ERP Software RVX Manager

Write your review

Invoicing Software - Facturis
Price: 150,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 126,05 Lei
Price EURO: 27,20 €
Add to cart
Tablet Feedback and Survey App - 1 Month
Price: 90,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 75,63 Lei
Price EURO: 16,32 €
Add to cart
POS Software Front-Office & Back-Office - Sedona Retail
Price: 1 400,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 1 176,47 Lei
Price EURO: 253,83 €
Add to cart
Sedona POS - App for Fiscal Receipts and Invoicing - 1 Year
Price: 500,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 420,17 Lei
Price EURO: 90,66 €
Add to cart
Back-Office Sedona Retail Software
Price: 900,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 756,30 Lei
Price EURO: 163,18 €
Add to cart

Recommended accessories

Installation and Training for POS System
Price: 500,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 420,17 Lei
Price EURO: 90,66 €
Add to cart