We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart

Quantity- +
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Service Contract for Cash Register

Service Contract for Cash Register

Service contract for cash register or fiscal sistem

Stock available: Yes

Delivery time: In 24 hours

Ask for more details COMPARE PRODUCT
Price: 29,00 Lei
Price without VAT: 24,37 Lei
Price without VAT EURO: 5,26 €

Pentru o activitate fara intreruperi produse de casa de marcat, va oferim un contract de service ce cuprinde un pachet complet de beneficii:

  • 3 deplasari incluse la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza in functie de distanta. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore (in general in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare). Optional, se poate alege varianta fara deplasari incluse, cu interventii la sediul Sedona sau, contra cost, la sediul beneficiarului.
  • Asistenta telefonica in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri, iar Sambata de la 10:00 la 14:00. Asistenta telefonica este asigurata inclusiv in limba engleza. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.
  • Raspuns la mesajele adresate in formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
  • Manopera gratuita (inclusiv predare memorie fiscala) si preturi reduse la piesele de schimb.

  • Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de aparatul de marcat fiscal: remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, reconfigurare parametri (data/ora/tva), predare memorie fiscala la ANAF. Programul de lucru in care se asigura deplasari este de la 9:00 la 18:00, de luni pana vineri iar sambata de la 10:00 la 14:00.

  • Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.

  

Valoarea abonamentului lunar este de:

  • 10 Lei, tva inclus – varianta fara deplasari incluse, ce cuprinde asistenta telefonica si interventii la sediul Sedona sau la sediul beneficiarului - contra cost (in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta)

  • 29 Lei, tva inclus – varianta cu deplasari incluse in Mun. Bucuresti, Mun. Constanta si localitatile limitrofe

  • 39 Lei, tva inclus – varianta cu deplasari incluse in celelalte localitati din jud. Ilfov si jud. Constanta

La plata a 5 luni in avans, a 6-a luna este GRATUITA.

Write your review

Service Contract for Cash Register

Service Contract for Cash Register




Write your review

Database Cloud Hosting – 6 Moths
Price: 550,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 462,18 Lei
Price EURO: 99,72 €
Add to cart
Submit File to Bucharest Tax Institution (DGFP)
Price: 80,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 67,23 Lei
Price EURO: 14,50 €
Add to cart
Service contract for bill counting machines
Price: 50,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 42,02 Lei
Price EURO: 9,07 €
Add to cart
Remote Service Contract for Fiscal System - 3 Months
Price: 270,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 226,89 Lei
Price EURO: 48,95 €
Add to cart
Option “Extended Assistance" - 6 Months Subscription
Price: 600,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 504,20 Lei
Price EURO: 108,79 €
Add to cart
Verificare metrologica la cantare
Price: 119,00 Lei
Price without VAT: Without VAT: 100,00 Lei
Price EURO: 21,58 €
Add to cart