Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Program ERP RVX Manager

Program ERP RVX Manager

Program ERP RVX Manager

Stoc disponibil: In stoc

Termen de livrare: 24 de ore sau ridicare de la sediul din Bucuresti

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 1 378,85 Lei
Pret fara TVA: 1 158,70 Lei
Pret fara TVA EURO: 250,00 €

Intr-o era a informatiei in care totul este intr-o continua miscare, doar o buna organizare si eficientizare maxima a timpului pot face o afacere profitabila si stabila.

De aceea va oferim solutia completa de gestiune RVX Manager.

CUI SE ADRESEAZA?

Tuturor tipurilor de magazineDin multiple domenii:
Societatilor cu activitati comercialeProduse IT&C
Firme de distributieMobilier, tamplarie PVC
Magazine onlineFashion, bijuterii, cosmetice
Magazine fizice cu profil nealimentarFarmaceutice, oftalmologie
Magazine independente sau lanturiAuto, s.a.

 

MODULE si FUNCȚIONALITATI:

 

Modul Articole

  • Organizarea si cautarea rapida a produselor si serviciilor: Clasificarea produselor in categorii, subcategorii, producatori. Definirea serviciilor pentru urmarirea veniturilor si a cheltuielilor pe centre de cost.

  • Vizualizarea specificatiilor unui produs: Definirea listei de atribute pentru produsele tranzactionate. Atasarea de imagini, documentatie sau stabilirea de procente, taxe si limitari specifice produsului.

  • Navigarea usoara prin lista de produse: Sortarea produselor dupa pret, stoc minim, stoc maxim sau alte atribute specific.

  • Vizualizarea si actualizarea stocului in lista de produse: Afisarea in timp real a stocului si a pretului de cost pentru fiecare produs tranzactionat pe fiecare depozit.

  • Gestionare produselor cu preturi de vanzare in valuta: Stabilirea produselor cu preturilor de vanzare in valuta. Preluarea zilnica a cursului valutar.

  • Definirea politicilor de preturi: Aplicarea de preturi de vanzare speciale si discounturile pentru un produs, document, client special.

  • Printarea etichetelor cu coduri de bare: Generarea codurilor de bare unice pentru produsele tranzactionate. Personalizarea etichetelor cu coduri de bare dupa diverse dimensiuni si caracteristici stabilite.

Modul Stocuri

  • Organizarea eficienta a depozitelor: Operarea stocului pe depozite, in baza documentelor comerciale introduse, precum comenzi, facturi, avize.

  • Rezervarea stocurilor in baza comenzilor confirmate: Rezervarea stocurilor in depozitul aferent comenzii lansate, solicitarea transferului de produse din alt depozit sau lansarea unei comenzi de productie.

  • Asigurarea stocului optim de produse: Definirea stocului minim si a stocului maxim acceptat pentru fiecare produs in parte.

  • Vizualizarea rapoartelor de miscare de stoc: Verificarea starii stocului si utilizarea rapoartelor pentru controlul miscarii unui produs

Modul Parteneri + CRM

  • Gestionarea usoara a informatiilor despre parteneri: Cautarea unui partener se face instantaneu in functie de codul intern, numele sau codul fiscal/CNP, domeniul de activitate, localitate.

  • Eficientizarea activitatii de prospectare: Lucrul rapid cu un volum mare de prospecti si urmarirea activitatilor intreprinse prin scheme, categorii, surse sau atribute.

  • Identificarea rapida a oportunitatilor: Convertirea automata a prospectilor in oportunitati si definirea urmatoarelor activitati. Notificarea automata prin email privind evenimentele stabilite.

  • Managementul contractelor: Crearea draft-urilor pe tipuri de contract, completarea automata contractelor, atasarea de fisiere suplimentare necesare pentru dosar.

  • Optimizarea relatiei cu clientii: Fidelizarea clientilor prin rezolvarea in timp util a tichetelor create (reclamatii, intrebari, sugestii).

Modul Cumparari

  • Importul facturilor din fisiere de tip xls: Definirea produselor si importul documentelor comerciale din excel.

  • Optimizarea procesului de livrare: Lansarea directa a comenzilor catre furnizori in baza comenzilor clienti confirmate.

  • Controlul situatiei financiare pe centre de cost: Inregistrarea documentelor pe centre de cost si utilizarea rapoartelor pentru controlul situatiei financiare.

  • Urmarirea fluxului de numerar actualizat: Utilizarea rapoartelor de verificare financiare, precum balanta furnizorilor, fisa de cont furnizor, situatia facturilor neachitate pe termene scadente, extrase de cont.

Modul Vanzari

  • Crearea zilnica a mii de facturi: Selectia intuitiva a informatiilor: clienti, produse, servicii, mod de plata, mod de livrare.

  • Facturare rapida: Generarea facturilor rapid, cu acces imediat la inventarul de produse, preturi si informatii despre clienti.

  • Crearea mai multor tipizate de facture: Personalizarea oricarui tipizat de factura prin adaugarea de campuri, imagini, sigle.

  • Definirea politicilor de preturi: Aplicarea de discounturi pentru un produs, document, client special. Stabilirea prioritatii listei de preturi.

  • Controlul produselor livrate si nefacturate si a retururilor: Gestionarea produselor livrate pentru intocmirea facturilor catre clienti.

  • Procesarea comenzilor client: Actualizarea comenzilor in timpul rezervarii, livrarii, primirii, facturarii produselor. Verificarea disponibilitatii produselor

Modul Administrare firma

  • Organizarea eficienta a firmei: Definirea depozitelor, agentilor comerciali, centrelor de cost, tipurilor de documente, modurilor de livrare, valute.

  • Accesarea securizata a datelor: Stabilirea grupului de utilizatori si a nivelului de acces. Selectarea documentelor/rapoartelor cu drept de vizualizare, creare, actualizare, confirmare, stergere.

  • Managementul documentelor: Arhivarea documentelor in orice format. Cautarea rapida a fisierelor, imaginilor si procesarea acestora intr-o singura baza, conform fluxului de activitate stabilit.

  • Notificarea automata prin email: Configurarea si setarea de notificari prin email pentru evenimente importante, precum: confirmarea unei            comenzi, modificarea informatiilor despre clienti.

Modul Productie

  • Configurarea produselor folosind atribute specific: Determinarea necesarului de materiale folosind componente standard sau optionale, in functie de atributele produsului.

  • Calculatia costurilor pe produse: Calculul resurselor umane, materiale si a costurilor indirecte pentru fiecare comanda in parte.

  • Generarea corecta a necesarului de material: Calculul necesarului de materiale pentru comenzile de productie procesate si adaptarea cererilor

  • Urmarirea starii comenzilor de productie: Controlul comenzilor de productie pentru clienti sau pentru uz intern, in functie de stare, tip, configurare sau date de productie.

  •  Calculatia de materiale si costuri prin FIFO: Crearea bonurilor de consum pentru materialele necesare in procesul de productie. Pretul de cost al materialelor utilizate se determina prin metoda FIFO.

Modul Imobilizari

  • Organizarea mijloacelor fixe: Incadrarea atat a mijloacelor fixe, cat si a obiectelor de inventar, in clase si categorii.

  • Generarea graficului de amortizare: Calculul ratelor de amortizare se face plecand de la data punerii in functiune a mijlocului fix. Pentru preluarea mijloacele fixe amortizate, se ia in calcul durata si valoarea deja amortizata.

  • Transferul si lichidarea mijloacelor fixe: Lichidarea mijlocului fix presupune scoaterea din gestiune prin vanzare sau casare. Se va calcula automat valoarea amortizata si valoarea reziduala.

  • Reevaluarea mijloacelor fixe: Actualizarea graficului de amortizare, in baza perioadei si a valorii de intrare determinate prin reevaluarea mijlocului fix.

Modul Salarizare

  • Generarea automataa statelor de salariiin luna de raportare

  • Actualizarea automata a statelor de salarii generate, in urma modificarilor salariale intreprinse, precum concedii medicale, concedii de odihna, tichete de masa, zile nemotivate.

  • Listarea fluturasilor de salariupentru toti angajatii prezenti ai firmei (avans, lichidare), este posibila si listarea unui singur fluturas de salariu aferent angajatului selectat.

  • Generarea automata a declaratiei 112in format PDF intelligent

  • Exportul fiselor fiscalepentru preluarea datelor in aplicatia pusa la dispozitie de ANAF

Modul Financiar - Contabilitate

  • Obtinerea in timp real a disponibilitatilor banesti: Urmarirea in timp real a soldului din banca, casa sau oricare alt registru de trezorerie definit.

  • Notificari automate catre clienti cu sume restante: Trimiterea automata de notificari prin email catre clientii rau platnici

  • Vizualizarea fluxului de numerar: Urmarirea facturilor neachitate la timp si utilizarea rapoartelor pentru o previziune si analiza avansata

  • Generarea automata a notelor contabile: Notele contabile sunt incadrate in jurnale contabile carecteristice documentelor primare ce le stau la baza, precum jurnale de vanzari, cumparari, cheltuieli, trezorerie, personal.

  • Raportari financiare pe centre de cost: Afisarea balantei pe centre de cost si profit si urmarirea profitabilitatii centrelor definite.

  • Generarea balantei analitice si sintetice: Obtinerea raportarilor financiare pe conturi sintetice si analitice, cu perioada de raportare lunara, semestriala, trimestriala, anuala.

 


Scrieti-va propria parere

Program ERP RVX Manager

Program ERP RVX Manager

Scrieti-va propria parere

Program complet de gestiune - Sedona Retail
Pret: 1 400,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 1 176,47 Lei
Pret EURO: 253,83 €
Adauga in cos
Aplicatie pentru feedback si sondaj clienti - 1 luna
Pret: 90,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 75,63 Lei
Pret EURO: 16,32 €
Adauga in cos
Sedona POS - Aplicatie de bonuri fiscale si facturi - 1 an
Pret: 500,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 420,17 Lei
Pret EURO: 90,66 €
Adauga in cos
Back-Office Sedona Retail
Pret: 900,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 756,30 Lei
Pret EURO: 163,18 €
Adauga in cos
Program de facturare, emitere bonuri si evidenta stocuri - Facturis
Pret: 150,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 126,05 Lei
Pret EURO: 27,20 €
Adauga in cos

Accesorii recomandate

Instruire si instalare sistem
Pret: 500,00 Lei
Pret fara TVA: Fara TVA: 420,17 Lei
Pret EURO: 90,66 €
Adauga in cos