Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Achizitionare si fiscalizare in Mun. Bucuresti, jud. Constanta si jud. Ilfov

Achizitionare si fiscalizare in Mun. Bucuresti, jud. Constanta si jud. Ilfov

Daca sediul societatii se afla in aria noastra de acoperire beneficiati de urmatoarele servicii oferite gratuit:

1.Livrarea aparatelor comandate
2.Intocmirea dosarului necesar eliberarii Certificatului cu numarul de ordine de la Directia Generala a Finantelor Publice. Acest dosar se depune la D.G.F.P.-ul judetului in care va functiona casa de marcat (nu unde are sediul social). Pentru intocmirea acestui dosar avem nevoie din partea societatii dvs. de:
    a.copie dupa Certificatul de Inmatriculare
    b.copie dupa Certificatul de Inregistrare Fiscala - numai pentru firmele platitoare de TVA
    c.copie dupa dovada spatiului unde va functiona aparatul (contract de inchiriere, comodat, asociere,proprietate) in cazul Mun. Bucuresti, sau copie dupa Certificatul Constatator al punctului de lucru in cazul jud. Constanta si jud. Ilfov � numai daca aparatul nu va functiona la sediul social
    d.Deasemenea este necesar ca reprezentantul firmei dvs. sa semneze si sa stampileze o Cerere si o Delegatie.
3.In cel mai scurt timp depunem dosarul dvs. la D.G.F.P. Termenul in care se elibereaza Certificatul cu numarul de ordine este de 5 zile lucratoare in cazul Mun. Bucuresti si 4 zile lucratoare in cazul jud. Constanta si jud. Ilfov. In intervalul de timp de la achizitionare pana la fiscalizare puteti folosi casa de marcat in regim de proba. ATENTIE! La D.G.F.P. a Mun. Bucuresti s-a luat hotararea ca numai reprezentantii firmelor solicitante sa poata depune si ridica dosare, fiind necesara adaugarea la dosar a unei copii dupa cartea de munca si a buletinui reprezentantului. Odata cu intocmirea actelor va furnizam indicatii despre depunerea dosarului. Daca totusi doriti ca noi sa ne ocupam de depunerea si ridicarea dosarului va fi necesara semnarea unei Imputerniciri avocatiale, al carui pret este de 80 Lei.
4.Dupa obtinerea Certificatului va contactam pentru stabilirea locatiei unde ne vom deplasa pentru: fiscalizare, programarea pe articole indiferent de numarul acestora, instruirea personalului, instalarea driverelor pe pc si a accesoriilor (cititoare coduri de bare, sertare de bani). Nici un alt cost suplimentar nu va interveni la efectuarea acestor operatii. In cazul in care ati obtinut dvs. Certificatul de la D.G.F.P. va rugam sa ne contacati in vederea stabilirii deplasarii tehnicienilor nostrii, deplasare ce va avea loc in ziua urmatoare sau in maxim 3 zile de la solicitarea dvs. (in functie de disponibilitatea acestora).
5.In 24 de ore de la fiscalizare un reprezentant al firmei dvs. va trebui sa se prezinte la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru declararea fiscalizarii. Apoi, in termen de 7 zile trebuie depusa la D.G.F.P. o Declaratie de Instalare data de tehnicienii nostrii la fiscalizare. Aceste termene va vor fi amintite de catre tehnicienii nostrii. Odata cu casa de marcat veti primi gratuit: cablu de conectare la pc, set de carti sigilate (Carte de Interventie si Registru Special), doua seturi de role, inscriptia �Pastrati bonul fiscal�.

Articole recomandate