Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Achizitionare si fiscalizare in alte judete

Alegeti casa de marcat sau sistemul fiscal potrivit afacerii dumneavoastra impreuna cu reprezentantii Sedona, ce au o experienta de peste 10 ani in domeniu si sunt dornici in a va ajuta. Nu ezitati sa ne cereti sfatul telefonic la 021-3278727, prin email la contact@aparaturafiscala.ro sau formularul de contact. De asemenea, va punem la dispozitie un selector automat ce va ajuta sa alegeti si sa aflati diferentele dintre casele de marcat.

Pentru simplitatea cumpararii si punerii in functiune a aparatelor fiscale, beneficiati gratuit de toate serviciile necesare:

  • - Livrare in toate orasele principale (in care exista reprezentanta pentru firmele de curierat). In cutia casei de marcat gasi toate documentele aparatului impreuna cu instructiuni detaliate pentru pasii necesari punerii in functiune.
  • - Fiscalizare efectuata de catre colaboratorii nostri locali.
  • - Programarea articolelor in memoria casei de marcat. In cazul in care ne trimiteti lista de articole pe email inainte de livrare, va putem trimite casa de marcat cu toate articolele memorate. Gasiti exemple de liste de articole la pagina Download, punctul 9 (Liste de articole PLU pentru case de marcat).
  • - Instruirea utilizatorilor
  • - Asistenta pentru conectarea casei de marcat sau a imprimantei fiscale la computer sau la diverse periferice (sertar de bani, cititor coduri, cantar).

De asemenea, primiti gratuit daca sunteti interesati, placute din PVC cu textele obligatorii “Va rugam pastrati bonul” si cu datele OPC. Toate aparatele se livreaza cu rola de hartie iar anumite case de marcat se livreaza cu cablu de conectare la PC.

Beneficiati de asistenta telefonica gratuita si instructiuni scrise pe intreg parcursul punerii in folosinta a aparatelor fiscale.

Prin “fiscalizare” ne referim la procesul prin care tehnicienii acreditati la Ministerul de Finante trec casa de marcat sau imprimanta fiscala in mod de lucru fiscal (activeaza memoria fiscala) si personalizeaza aparatul cu datele utilizatorului. In intervalul de timp de la cumpararea aparatului fiscal si pana la fiscalizare, aparatul se poate folosi in regim de test. Odata fiscalizata, casa de marcat sau imprimanta fiscala nu se mai poate folosi pentru a emite bonuri nefiscale si nu se mai pot sterge datele introduse (datele firmei si vanzarile efectuate).

Odata cu fiscalizarea, tehnicienii instruiesc personalul pentru folosirea aparatului si pot programa articolele in memoria casei de marcat.

Pentru operatiunea de fiscalizare si pentru eventuale servicii ulterioare punerii in folosinta, va indrumam catre colaboratorii nostri existenti in fiecare judet.

Este important pentru dumneavoastra sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

  • - Pentru a nu intarzia punerea in folosinta a casei de marcat, va rugam sa pregatiti lista de articole din timp, conform exemplelor de la pagina Download, punctul 9 (Liste de articole PLU pentru case de marcat).
  • - Instructajul este asigurat gratuit la fiscalizare si include notiuni de baza pentru operarea casei de marcat. Pentru programarea articolelor oferim: programare gratuita la fiscalizare a listei initiale, instructiuni scrise, asistenta contra cost, contract de service, aplicatii software.
  • - Cu actele pregatite de tehnicienii la fiscalizare, este necesar sa va deplasati in termen de 24 ore la Administratia Financiara. (Atentie, se aplica amenzi substantiale pentru intarzieri)