Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Livrare si service national

Livrarea echipamentelor este gratuita in toate orasele principale. De asemenea, pentru consumabile si accesorii (cabluri, adaptoare, etc.) beneficiati de livrare gratuita la orice comanda de minim 100 Lei, tva inclus.

Livrarea echipamentelor se face direct de personalul SEDONA in zonele noastre de acoperire (Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta) si prin firme de curierat in celelalte judete. Pentru localitatile in care firmele de curierat nu au reprezentante, puteti alege intre doua variante:

  • - Ridicarea coletului de la cea mai apropiata reprezentanta a unei firme de curierat
  • - Plata kilometrilor suplimentari facturati de firma de curierat

Instalarea sistemelor POS de gestiune se poate face prin deplasarea reprezentantilor SEDONA in orice localitate din tara.

Pentru case de marcat si imprimante fiscale beneficiati gratuit de urmatoarele servicii:

  • - In zonele acoperite direct de agentii SEDONA (Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta), puteti solicita o prezentare gratuita la sediul dumneavoastra a mai multor echipamente pentru a putea alege.
  • - Livrarea si asistenta pentru intocmirea dosarului necesar fiscalizarii
  • - In anumite judete, personalul nostru sau al colaboratorilor nostri, poate depune pentru dumneavoastra dosarul necesar fiscalizarii la DGFP. In cazul DGFP Bucuresti, pentru depunerea dosarului de catre SEDONA, este nevoie de o imputernicire notariala sau avocatiala.
  • - Fiscalizarea, adica trecerea aparatului in mod de lucru fiscal, de catre tehnicienii SEDONA sau prin intermediul colaboratorilor.
  • - Instruirea personalului
  • - Programarea articolelor in memoria caselor de marcat
  • - Instalarea driverelor si echipamentelor periferice (sertar de bani, cititor coduri, cantar)
  • - De asemenea, va putem livra gratuit placute cu inscriptiile obligatorii „Pastrati bonul fiscal” si date de contact OPC, precum si cabluri de conectare pentru anumite aparate.

Pentru sisteme POS complexe beneficiati gratuit de urmatoarele servicii:

  • - Consultanta si prezentarea sistemului la sediul dumneavoastra ori prin internet si telefon
  • - Livrare, iar contra cost servicii de implementare la sediul dumneavoastra
  • - Serviciile de fiscalizare a aparatului fiscal, cu depunerea dosarului la DGFP in anumite judete
  • - De asemenea, va putem livra gratuit placute cu inscriptiile obligatorii „Pastrati bonul fiscal” si date de contact OPC, precum si cabluri de conectare pentru anumite aparate.

Garantia aparatelor este asigurata in urmatoarele moduri:

  • - La sediile SEDONA din Bucuresti si Constanta
  • - La sediile colaboratorilor (aflati in fiecare judet)
  • - Expeditie prin curierat rapid la sediul SEDONA din Bucuresti. Contravaloarea transportului catre SEDONA se achita de client iar returul produsului este suportat de SEDONA in cazul defectiunilor din cadrul garantiei.

Termenele de reparatie in cadrul garantiei si post-garantiei sunt urmatoarele:

  • - 3 zile lucratoare pentru produsele comune, precum: case de marcat, cantare comerciale, cititoare coduri de bare, sertare de bani, masini de numarat bani, imprimante POS.
  • - Pana la maxim 30 de zile lucratoare pentru produse customizabile precum: POS-uri All-in-One, terminale de inventariere, cantare cu etichetare, cantare platforma.

Termenele de reparatie in garantie si post-garantie sunt reduse pentru clientii care beneficiaza de contract de service.