Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Pentru Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta

Alegeti una din urmatoarele modalitati simple prin care puteti efectua comenzi sau solicita oferte:

  • - Adaugati produse in cosul de cumparaturi. Creati un cont nou in doar cateva secunde.
  • - Completati formularul de la pagina Contact
  • - Accesati linkul "Cere mai multe detalii", aflat in partea de jos a paginii la fiecare produs de pe site.
  • - Sunati la 021-3278727
  • - Trimiteti fax la numarul 031-4181579
  • - Scrieti-ne la adresa sales@aparaturafiscala.ro . Nu uitati sa precizati: produsul dorit, datele de facturare, adresa de livrare, persoana de contact si numar de telefon.

Indiferent de metoda pe care o alegeti, veti fi contactat de un reprezentant Sedona in maxim 24 de ore lucratoare pentru confirmarea comenzii.

Daca sunteti interesat de programe de gestiune sau de sisteme ce includ programe de gestiune, va vom propune o discutie pentru consultanta si prezentarea produselor. Discutia poate avea loc la sediul dvs., la sediul nostru sau telefonic. Putem instala programul de gestiune pe calculatorul dumneavoastra pentru o perioada gratuita de testare de 30 de zile.

Livrarea produselor se face gratuit pentru orice comanda de minim 99 Lei, tva inclus (sau minim un bax in cazul rolelor de hartie). La livrare, reprezentantii nostri pot efectua training si instalarea programelor/ echipamentelor. Aceste servicii se pot asigura si intr-o etapa ulterioara.

In cazul in care sunteti indecis in alegerea unui model, agentii nostri se pot deplasa la sediul dvs. cu pana la 3 produse din care puteti alege.

Termenul de livrare pentru majoritatea produselor este de maxim 24 de ore (a doua zi lucratoare). Pentru a verifica stocul va rugam sa ne contactati folosind oricare dintre modalitatile de comunicare de mai sus. In cazul platii prin transfer bancar (ordin de plata), livrarea se face in aceeasi zi sau in urmatoarea zi de la inregistrarea platii in contul Sedona. Click aici pentru afla toate metodele de plata.

In cazul caselor de marcat si a imprimantelor fiscale, dupa achizitionare urmeaza pasii necesari punerii in functiune conform legii. Pentru detalii va rugam click aici.