We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart

Quantity- +
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Realitatea augmentata - tehnologia de viitor in retail?

Realitatea virtuala si realitatea augmentata: doua tehnologii care pana acum au fost asociate cu jocurile si explorarea unor noi lumi virtuale. Pot cele doua sa fie folosite in retail, pentru profit? Raspunsul vine din partea unui studiu recent facut de ABI Research, care sustine ca realitatea augmentata va cuceri atat retail-ul online, cat si offline.

Tehnologia din domeniu e din ce in ce mai performanta, de la echipamente complete, case de marcat electronice si imprimante fiscale, sisteme POS care folosesc noi modalitati de plata, pana la aplicatii create cu tehnologii VR si AR. Astfel, analistii sustin ca pana in 2020 3% din profitul asociat comertului online va proveni din experientele AR: aproape 122 miliarde de dolari la nivel mondial.

Exista deja cateva companii care folosesc aceasta tehnologie pentru a-si apropia si fideliza clientii.
Prin aplicatia de mobil IKEA Place, clientii IKEA pot vedea mobilierul si accesoriile IKEA in propria casa, fara a mai fi nevoie sa afle dimensiunea spatiului, avand in vedere faptul ca in aplicatie produsele sunt afisate la dimensiunile reale.

Oglinda magica nu mai este acum o poveste: Charlotte Tilbury, cunoscuta pentru faptul ca este make-up artist-ul vedetelor, utilizeaza doua astfel de oglinzi in magazinul din Londra pentru a da clientilor posibilitatea de a incerca virtual trusele sale de machiaj.


Lacoste a avut o idee si mai buna. Prin aplicatia LCST Lacoste AR, clientii sai probeaza incaltamintea virtual, fara ca in realitate s-o atinga.

Nici Argos, retailer de jucarii din UK, nu e mai putin interesant. Producatorul a lansat seturi noi de constructie LEGO in aplicatia de mobil prin care clientii pot vedea variantele deja create ale acestor modele prin simpla scanare a imaginii proiectului care trebuie construit.

Insa una dintre cele mai interesante aplicatii de AR este cea a lantului de magazine DM din Germania care utilizeaza MatrixScan pentru a simplifica procesul de gestiune al produselor din magazin. Angajatii pot scana un intreg raft de produse intr-o singura miscare, aplicatia simplificand cautarea si selectia unui anume produs din raftul scanat.

Asadar, evolutia tot mai rapida a tehnologiei provoaca retail-ul sa tina pasul si, chiar mai mult, sa se schimbe constant.

La Sedona, va facem mereu cunoscute cele mai noi tehnologii, pentru ca impreuna sa fim cei mai buni.

Latest articles

Similar articles