ART001943SED
Stock available: In stock
Delivery time: In 24 hours
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Sedona Retail este mai mult decat un program de gestiune – este partenerul tau strategic pentru o afacere eficienta. Conceput special pentru nevoile dinamice ale comertului din Romania, Sedona Retail simplifica operatiunile, optimizeaza procesele si iti ofera controlul total, de la primul produs scanat pana la cel mai complex raport.
Conectivitate extinsa:
Integrare fluida cu toate echipamentele esentiale (case de marcat, self-checkout, terminale POS) si compatibilitate extinsa cu sisteme nationale (eFactura, eTransport, SAF-T) si software de business (ERP, Contabilitate).
Scalabil si adaptabil:
Solutia noastra creste odata cu afacerea ta. De la un singur magazin la o retea complexa, Sedona Retail se adapteaza, permitandu-ti sa adaugi oricand noi functionalitati sau locatii.
Control complet, decizii informate:
Ai acces la rapoarte detaliate, dashboard-uri intuitive si analize avansate. Ia decizii rapide si corecte, bazate pe date concrete, pentru a maximiza profitul.
Magazine alimentare:
Supermarketuri, magazine de proximitate, macelarii, cofetarii, patiserii.
Retail:
Articole de moda, cadouri, cosmetice, bricolaj, tutungerii si altele.
HoReCa:
Fast-food-uri, cafenele, baruri.
Descopera cum Sedona Retail transforma gestiunea afacerii tale printr-o suita de functionalitati inteligente.
Vanzare simplificata:
Interfata user-friendly.
Integrari multiple:
Conectare la eFactura, eTransport si SAF-T.
Gestiune stocuri eficienta:
Realizeaza inventarieri rapide si optimizeaza aprovizionarea.
Fidelizare clienti:
Creeaza programe de loialitate cu carduri de fidelitate si cadou, promotii personalizate si oferte atractive.
Conectivitate eCommerce:
Sincronizare cu platforme precum WooCommerce, Shopify, PrestaShop, eMag.
Etichete electronice:
Schimba preturile in timp real la raft.
Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows.
In curand: disponibil pentru Linux, MacOS, iOS, Android.
Optional, pentru operatiunile de vanzare se poate folosi aplicatia Sedona POS ce functioneaza pe tablete si telefoane Android. Sedona POS se poate instala in locul modulului front-office sau in paralel. Pentru operatiunile de gestiune si administrare este necesara instalarea modulului back-office pe un computer Windows.
Baza de date este SQL Express si se instaleaza pe un computer Windows. Optional, baza de date poate fi gazduita in server cloud Sedona, in baza unui abonament.
Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows.
1 licenta modul front-office + 2 licente modul back-office.
Functionalitati complete de vanzare si gestiune, cu exceptia aplicatiilor optionale Sedona Inventory. si Sedona BI, precum si a modulului de conectare terminale de plata.
Aplicatie pentru rapoarte Sedona Eye, ce cuprinde un set de rapoarte standard.
Optional se pot comanda rapoarte personalizate. In cazul lanturilor de magazine se poate achizitiona aplicatia centralizatoare Sedona BI.
Instalare de la distanta.
Optional, se poate comanda instalare la sediul clientului.
Asistenta gratuita remote 30 de zile.
Personalizare format etichete in primele 30 de zile, ulterior in baza contractului de asistenta.
Alege Sedona Retail pentru o gestiune superioara a afacerii tale!
Folosesc programul de 2 ani la Cofetaria Ana din Constanta si sunt multumita. L-am conectat de curand si la e-Factura. Baietii m-au ajutat intotdeauna.
Am vrut sa aflu pareri despre acest program de gestiune.
Nu am gasit insa recenzii de la utilizatori. Daca este atat de poular cum de nu sunt aceste recenzii ?
Baietii m-au ajutat cu preluarea datelor din Market Mentor si cu integrarea cu Saga. Lucrez mult mai usor decat in Mentor, mai ales la completarea NIR-urilor. Recomand cu caldura
Since 2002, thousands of companies from Romania and abroad have chosen Sedona.
Our fiscal equipment, accessories and consumables portfolio can be adapted to any type of business. The Sedona specialists are there for you every step of the way!
To be informed about the latest news in the field subscribe here:
Copyright and intellectual property rights
All the images and texts contained in the www.aparaturafiscala.ro website are the propriety of S.C. SEDONA ALM and are protected by the Romanian copyright law.
The users of this website can access the content previously mentioned for personal use. The reproduction, copying, multiplication, selling or using this content without prior consent of S.C. SEDONA ALM, owner of the www.aparaturafiscala.ro website, break the current copyright and intellectual property laws in Romania; therefore, such actions will imply civil or penal liability.
Sedona`s working schedule on the 24th January - Romanian Unification
Bucharest headquarters: 9:00 - 18:00 (Normal schedule)
Constanta headquarters: Closed
Service staff is reduced, which could result in a longer response time by phone.
Thank You
Un program foarte bun
Am cumparat acest program cu sistemul de gestiune pentru un magazin alimentar si sunt foarte multumit. Se integreaza si cu cantarul, iar programul este foarte usor de utilizat cand vine vorba de facturi, inventar, nir-uri.