ART001943SED
Stoc disponibil: In stoc
Termen de livrare: In 24 de ore
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Sedona Retail este mai mult decat un program de gestiune – este partenerul tau strategic pentru o afacere eficienta. Conceput special pentru nevoile dinamice ale comertului din Romania, Sedona Retail simplifica operatiunile, optimizeaza procesele si iti ofera controlul total, de la primul produs scanat pana la cel mai complex raport.
Conectivitate extinsa:
Integrare fluida cu toate echipamentele esentiale (case de marcat, self-checkout, terminale POS) si compatibilitate extinsa cu sisteme nationale (eFactura, eTransport, SAF-T) si software de business (ERP, Contabilitate).
Scalabil si adaptabil:
Solutia noastra creste odata cu afacerea ta. De la un singur magazin la o retea complexa, Sedona Retail se adapteaza, permitandu-ti sa adaugi oricand noi functionalitati sau locatii.
Control complet, decizii informate:
Ai acces la rapoarte detaliate, dashboard-uri intuitive si analize avansate. Ia decizii rapide si corecte, bazate pe date concrete, pentru a maximiza profitul.
Magazine alimentare:
Supermarketuri, magazine de proximitate, macelarii, cofetarii, patiserii.
Retail:
Articole de moda, cadouri, cosmetice, bricolaj, tutungerii si altele.
HoReCa:
Fast-food-uri, cafenele, baruri.
Descopera cum Sedona Retail transforma gestiunea afacerii tale printr-o suita de functionalitati inteligente.
Vanzare simplificata:
Interfata user-friendly.
Integrari multiple:
Conectare la eFactura, eTransport si SAF-T.
Gestiune stocuri eficienta:
Realizeaza inventarieri rapide si optimizeaza aprovizionarea.
Fidelizare clienti:
Creeaza programe de loialitate cu carduri de fidelitate si cadou, promotii personalizate si oferte atractive.
Conectivitate eCommerce:
Sincronizare cu platforme precum WooCommerce, Shopify, PrestaShop, eMag.
Etichete electronice:
Schimba preturile in timp real la raft.
Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows.
In curand: disponibil pentru Linux, MacOS, iOS, Android.
Optional, pentru operatiunile de vanzare se poate folosi aplicatia Sedona POS ce functioneaza pe tablete si telefoane Android. Sedona POS se poate instala in locul modulului front-office sau in paralel. Pentru operatiunile de gestiune si administrare este necesara instalarea modulului back-office pe un computer Windows.
Baza de date este SQL Express si se instaleaza pe un computer Windows. Optional, baza de date poate fi gazduita in server cloud Sedona, in baza unui abonament.
Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows.
1 licenta modul front-office + 2 licente modul back-office.
Functionalitati complete de vanzare si gestiune, cu exceptia aplicatiilor optionale Sedona Inventory. si Sedona BI, precum si a modulului de conectare terminale de plata.
Aplicatie pentru rapoarte Sedona Eye, ce cuprinde un set de rapoarte standard.
Optional se pot comanda rapoarte personalizate. In cazul lanturilor de magazine se poate achizitiona aplicatia centralizatoare Sedona BI.
Instalare de la distanta.
Optional, se poate comanda instalare la sediul clientului.
Asistenta gratuita remote 30 de zile.
Personalizare format etichete in primele 30 de zile, ulterior in baza contractului de asistenta.
Alege Sedona Retail pentru o gestiune superioara a afacerii tale!
Folosesc programul de 2 ani la Cofetaria Ana din Constanta si sunt multumita. L-am conectat de curand si la e-Factura. Baietii m-au ajutat intotdeauna.
Am vrut sa aflu pareri despre acest program de gestiune.
Nu am gasit insa recenzii de la utilizatori. Daca este atat de poular cum de nu sunt aceste recenzii ?
Baietii m-au ajutat cu preluarea datelor din Market Mentor si cu integrarea cu Saga. Lucrez mult mai usor decat in Mentor, mai ales la completarea NIR-urilor. Recomand cu caldura
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!
Un program foarte bun
Am cumparat acest program cu sistemul de gestiune pentru un magazin alimentar si sunt foarte multumit. Se integreaza si cu cantarul, iar programul este foarte usor de utilizat cand vine vorba de facturi, inventar, nir-uri.