095
Stoc disponibil: In stoc
Termen de livrare: In 24 de ore
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Cere mai multe detaliiCUI SE ADRESEAZĂ:
Tuturor tipurilor de magazine: | De orice dimensiune: |
- Alimentare sau nealimentare | - Supermarketuri sau magazine de proximitate |
- Fast-food-uri, baruri, cofetării | - Magazine independente sau lanțuri de magazine |
- En-gros sau En-detail | - Magazine cu până la 20 de case de marcat |
- Consignații |
Sunați ACUM la 021-3278727 pentru a testa 30 de zile cel mai rapid program de gestiune. Datele introduse în perioada de probă se pastrează dupa cumparare sau se pot exporta către alt program.
Preluăm gratuit baza de date în cazul schimbarii programului de gestiune (catalog produse, clienți, furnizori).
Noi înțelegem importanța asistenței tehnice pentru un sistem de gestiune. De aceea suntem alături de dumneavoastră atunci cand aveți cea mai mare nevoie, oferind în prima lună de la instalare suport telefonic și prin internet nelimitat Gratuit. Ulterior puteți alege un contract de service avantajos, pentru liniștea funcționării magazinului fără întreruperi.
Asigurați-vă ca acest soft de gestiune se potrivește afacerii dumneavoastră. Stabiliți o prezentare gratuită la 021-3278727.
Cu aplicația de mobil Sedona POS obtineti mobilitate vanzand pe telefon sau tabletă, cu conectare la baza de date Sedona Retail.
ECHIPAMENTE COMPATIBILE:
Pentru mai multe detalii accesați www.SedonaRetail.ro
- Folosire gratuita 30 de zile.
- Instalare si instruire remote.
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Import nomenclator de articole.
- Export date catre alte programe de contabilitate sau ERP in format standard. Optional, integrari personalizate cu Navision, Socrate Cloud ERP, SAP, WinMentor, Saga, altele.
- Aplicatie de rapoarte pe mobil Sedona Eye (rapoarte standard, sau, contra cost personalizate).
- Integrare gratuita cu sisteme de plata si fidelizare: MobilPay Wallet, MasterPass, SymphoPay.
- Conectare diverse echipamente periferice precum cantar, cititor coduri, tableta cu rol de customer display, s.a.
- Personalizare documente (facturi, proforme, avize s.a.) – in baza contractului de service.
- Personalizare format etichete – gratuit in primele 30 de zile iar ulterior in baza contractului de service.
- Design carduri de fidelitate.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!
Excelent!
Baietii m-au ajutat cu preluarea datelor din Market Mentor si cu integrarea cu Saga. Lucrez mult mai usor decat in Mentor, mai ales la completarea NIR-urilor. Recomand cu caldura