Codul fiscal pentru 2020 – Modificari In 2020, Codul Fiscal a suferit mai multe modificari, o parte dintre...
Citeste mai multProduse destinate mediilor comerciale, la birou si acasa, pentru prevenire si dezinfectare.
Purificatoare aer, termometre fara atingere, atentionari in magazine, protectie casieri.
Gama completa de cantare pentru piete si supermarketuri, precum si feliatoare profesionale. Cantarele comerciale au omologare metrologica. Livrarea este gratuita.
Solutii complete de cititoare coduri de bare si terminale portabile pentru diverse industrii precum: retail, logistica, depozitare, restaurante, productie.
In aceasta categorie sunt incluse cititoare ce se ataseaza produselor Apple, precum si PDA-uri pentru preluarea comenzilor in restaurante.
Solutii moderne de incasare plati electronice, ce includ terminale de citire card si terminale de citire amprenta.
Dispozitivele se pot contecta la programele de vanzare si gestiune Sedona.
Gama completa de imprimante pentru puncte de vanzare sau back-office, desktop sau mobile: fiscale, POS (nefiscale), de etichete pentru produse, de cupoane (alb-negru si color), de carduri, de bilete.
Solutii de etichetare pentru produse sau raft.
Alte echipamente de etichetare precum marcatoare de pret, aparate cu banda, roluitoare, aplicatoare, pistoale de agatat etichete.
Specialistii Sedona va stau la dispozitie pentru identificarea solutiei optime afacerii dumneavoastra.
Terminale POS All-in-One, terminale self-service, info-kiosks; monitoare touch-screen; tablete profesionale; afisaje client; computere POS, accesorii POS.
Standuri ergonomice pentru tablete, sisteme pos, terminale de plati.
Livrare gratuita, in maxim 24 de ore.
Gama completa cu anumite modele in exclusivitate la Sedona: sertare de bani (case de bani) cu deschidere manuala sau deschidere electrica (automata) din casa de marcat si de la 3 la 5 clapete pentru bancnote.
Toate modelele sunt din metal, rezistente in timp, cu clapete testate la 1 milion de utilizari. Multiple optiuni de deschidere si compartimentare. Optional, kit de montare sub masa.
Masini de numarat, Verificatoare de bani, Acceptatoare de bani contactless
Tejghele pentru case de marcat, rafturi pentru produse, sisteme de ghidaj, scaune de casier.
Seifuri pentru magazine, hoteluri & alte afaceri.
Pentru o oferta personalizata apelati 021-3278727 sau folositi formularul de contact.
Sisteme antifurt EAS, PAD-uri semnaturi, Pontaj, Turnicheti.
Semne obligatoriu de afisat, restiere, distrugatoare documente, calculatoare de birou si alte accesorii pentru magazine.
Walkie-talkie si casti pentru o comunicare eficienta in magazine si depozite. Sistem de apelare ospatari pe paza de pagere.
Preturi economice si livrare gratuita la comenzi de 200 Lei sau mai mari, pentru consumabilele de care are nevoie afacerea ta: role de hartie pentru case de marcat, imprimante fiscale, imprimante nefiscale si POS-uri bancare; riboane; role de etichete autocolante pentru cantare si imprimante de etichete; etichete pentru marcatoare de pret; carduri de plastic; taguri; consumabile pentru sisteme de securitate EAS.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!