Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Programe de Gestiune & Servicii

Magazinele si restaurantele moderne au nevoie de o unealta informatica puternica pentru a tine afacerea sub control si a obtine viteza de vanzare de care au nevoie.

Pentru a va mentine clientii aproape si a putea depasi cei mai puternici concurenti, va recomandam urmatoarele programe, in functie de tipul afacerii:

- Magazine de orice profil si marime: Sedona Retail Software

- Restaurante, fast-food-uri, cluburi: Freya Restaurant

- Hoteluri: Freya Hotel

Alegand un singur furnizor pentru intreaga solutie hardware-software-servicii, economisiti timp si bani, iar suportul se asigura la un singur numar de telefon: 021-3278727 .

Cu Sedona implementarea este usoara si fara stres.

Va stam la dispozitie cu o prezentare Gratuita la sediul nostru, la sediul dumneavoastra (in limita posibilitatilor de deplasare) sau telefonica.

Ce programe de gestiune si facturare gasesti la noi

Programele de gestiune Sedona pot raspunde unei varietati mari de domenii de afaceri, de la business-uri Retail (magazin alimentar sau nealimentar de orice dimensiune) sau HoReCa (restaurante, cafenele, fast foods, hoteluri), pana la case de schimb valutar, precum si unei game diversificate de necesitati: vanzare, facturare, etichetare, pontaj, inventariere sau ERP. Sistemele de gestiune oferite de Sedona pot fi personalizate pentru orice tip de afacere, in functie de specificul acestora. Astfel, putem asigura atat programe de gestiune simple pentru afacerile mici, cat si soft-uri de gestiune cu grad inalt de individualizare, precum programele de gestiune hoteliera. Unul dintre cele mai populare soft-uri Sedona este aplicatia de feedback pentru clienti, care permite partenerilor nostri realizarea unor... sondaje de opinie, chiar la sediul lor!

Avantajele unui program de gestiune

La Sedona, credem ca o afacere de succes trebuie sa se bazeze pe un partener de incredere. De aceea, am dezvoltat programele de gestiune Sedona astfel incat sa eficientizeze business-ul si sa acopere integral nevoile de functionare ale acestora, asigurand astfel o administrare simpla, rapida si fara erori. Totul la preturi foarte avantajoase!

Cum functioneaza un program de gestiune

Practic, programul de gestiune este creierul unei afaceri, care include toate operatiunile acesteia, de la vanzare, la gestiunea stocurilor sau efectuarea monetarului, pana la raportarea activitatii sau realizarea back-up-ului. Partea cea mai frumoasa? Totul se face automat!

Cum iti pot ajuta afacerea serviciile Sedona

Sedona asigura servicii se instalare hardware si software si training la sediu - fie al clientului, fie al nostru, precum si asistenta completa, rapida si de incredere pentru fiecare dintre produsele din portofoliul nostru. Gama de servicii Sedona include, totodata: gazduire cloud, licente windows, predare memorie fiscala, depunerea dosarului DGFP Bucuresti si declararea la ANAF, verificarea metrologica a cantarelor, curatarea si reglarea masinilor de numarat bani samd.
Soft de gestiune pentru magazine

Soft de gestiune pentru magazine

Solutii software retail Sedona pentru facturare, gestiune magazin, inventar stocuri magazin, cresterea vitezei de vanzare, fidelizarea clientilor, controlul stocului si al personalului:

Aplicatia de feedback si sondaj clienti - Ideala pentru multiple domenii.

Programul de facturare, emitere bonuri si evidenta stocuri Facturis - Disponibil in 4 versiuni accesibile.

Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - Poate fi utilizat de pe orice dispozitiv.

Sedona POS Android App - Pentru a vinde usor de pe un telefon sau tableta conectate la o casa de marcat, imprimanta fiscala/nefiscala.

Back-Office Sedona Retail - Poate fi folosit independent sau conectat la un magazin online, aplicatia Sedona POS sau modulul front-office Sedona Retail pentru Windows.

Program complet de gestiune Sedona Retail - Unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, care acopera integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare.

!! Servicii de instalare si instruire disponibile pentru orice localitate, precum si servicii optionale de mentenanta.

Programele Sedona functioneaza pe diverse tipuri de hardware: pos-uri Windows, pos-uri Android, tablete si telefoane.

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru Horeca

Soft de gestiune pentru Horeca

In magazinul online Sedona puteti gasi un portofoliu generos de solutii destinate domeniului HoReca, de la programe POS restaurant si sisteme complete pentru restaurant la website-uri la cheie pentru comenzi, care includ integrare cu platforme precum Uber Eats, Glovo, Food Panda etc.

- program gestiune restaurant - software restaurant - sistem restaurant - sistem cafenea - sistem fast food - sistem marcare restaurant - aparatura fiscala restaurant - retetar restaurant - casa de marcat restaurant - program delivery - program restaurant online - magazin online pentru restaurant - website pentru restaurant -

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru Inventariere, Etichetare, Pontaj

Soft de gestiune pentru Inventariere, Etichetare, Pontaj

Aplicatii pentru organizarea afacerilor: inventariere; etichetare; pontaj; organizare unelte in depozite; gestionare centre de inchirieri.

Vezi produsele
Soft de gestiune ERP

Soft de gestiune ERP

Solutii ERP pentru companii din retail, ospitalitate, warehouse, logistica si alte industrii.

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru Receptie vizitator, Feedback clienti

Soft de gestiune pentru Receptie vizitator, Feedback clienti

Aplicatie care automatizeaza receptia vizitatorilor si aplicatie pentru preluare opinie clienti in magazine.

Vezi produsele
Soft de gestiune pentru case de schimb

Soft de gestiune pentru case de schimb

Programe specializate si actualizate pentru case de schimb valutar.

Vezi produsele
Gazduire cloud. Licente Windows & Office 365. Antivirus

Gazduire cloud. Licente Windows & Office 365. Antivirus

Gazduire in server virtual, Office 365, sistem de operare Windows, antivirus pentru POS.



Vezi produsele
Drivere pentru case de marcat si terminale de plata

Drivere pentru case de marcat si terminale de plata

Drivere Android si Windows pentru case de marcat, imprimante fiscale si terminale de plata (solutii payment).

Vezi produsele