We are here for you
(021)327.87.27
8 23 580,73 Lei
POS Computer Sango Box
1 x POS...
3 725,03 Lei
 
Floor scale SWS DSP 1, 60x80cm
1 x Floor...
1 899,00 Lei
 
Space Pole Stand for Payment Terminal
1 099,00 Lei
 
RFID Silicon Wristbands 500 pieces
1 x RFID...
0,00 Lei
 
Mobile terminal Zebra TC52-HC Android
1 x Mobile...
8 966,00 Lei
 
Raft metalic gondola H1815 mm
1 x Raft...
0,00 Lei
 
Monitor Touch ELO 4304L 43"
1 x Monitor...
7 883,20 Lei
 
Video Surveillance Sign
1 x Video...
8,50 Lei
 
Free shipping! Shipping
23 580,73 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart
Quantity- +
Total
There are 8 items in your cart. There is 1 item in your cart.
Total products (tax incl.) 19 815,74 Lei
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.) 23 580,73 Lei
Continue shopping Proceed to checkout

SEDONA asigura modificare GRATUITA a cotei de TVA la case de marcat si imprimante fiscale

Data publicare articol: 30-06-2010

In urma publicarii Ordonantei de Urgenta nr. 58, SEDONA asigura pentru toti clientii modificarea cotei de TVA la casele de marcat de la 19 la 24% dupa cum urmeaza:

  • - Toti clientii care beneficiaza de un contract de service si este achitat la zi, au asigurata modificarea GRATUITA a cotei de TVA;
  • - Clientii care nu beneficiaza de un contract de service pot veni cu aparatul fiscal la sediile Sedona (in Bucuresti pe Calea Calarasi nr.242 iar in Constanta pe str. Tepes Voda nr.13), caz in care modificarea va fi facturata cu 50 Lei, TVA inclus.
  • - Pentru clientii fara Contract de service ce doresc efectuarea modificarii prin deplasarea unui tehnician Sedona la sediile acestora, modificarea se tarifeaza cu 100 Lei. Deplasarile in acest caz se vor efectua in limita timpului disponibil, tehnicienii nostri acordand prioritate clientilor cu contract de service.

 

Atentie, in momentul efectuarii modificarii de catre tehnicienii nostri va rugam sa prezentati Cartea de interventii pentru a fi notata interventia.

 

Modificarea TVA-ului la aparatele fiscale se face in urmatoarele moduri:

  • - Prin deplasare la sediul nostru.
  • - Prin deplasare la sediul clientilor, atat cat este posibil, prioritate avand clientii cu contract de service.
  • - Prin efectuarea instructiunilor de modificare a TVA-ului primite prin e-mail (pentru beneficiarii contractului de service). Apelam la metoda trimiterii unor proceduri simple prin e-mail pentru a putea servi un numar cat mai mare de clienti intr-un timp scurt.
  • - Telefonic (pentru beneficiarii contractului de service) folosind numerele de telefon de la pagina contact: http://www.aparaturafiscala.ro/contact.php .

 

Programul nostru in aceasta perioada este:

Miercuri, 30 Iunie, 8:00 - 21:00

Joi, 1 Iulie, 8:00 - 20:00

Vineri, 2 iulie, 9:00 - 19:00

Sambata, 3 Iulie, 10:00 - 15:00

Duminica, 4 Iulie, inchis

 

Va multumim!

Similar articles

Recommended articles

Contact us