Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27
5 33 520,00 Lei
Rola etichete autocolante, semilucioase, transfer termic, 40 x 30mm (1250 et.)
1 x Rola...
17,00 Lei
 
POS All-in-one ELO Seria 2, 15", Windows
1 x POS...
9 974,00 Lei
 
Casti Wireless HP Poly Voyager 4320 MS fara stand USB-A
1 x Casti...
680,00 Lei
 
Cantar cu etichetare Dibal CS-1255 fara brat 12+7, 3”
16 099,00 Lei
 
Terminal mobil cu cititor coduri Honeywell DOLPHIN CT40 – Android
6 750,00 Lei
 
Livrare gratuita! Livrare
33 520,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
5 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA) 28 168,07 Lei
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA) 33 520,00 Lei
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

SEDONA asigura modificare GRATUITA a cotei de TVA la case de marcat si imprimante fiscale

Data publicare articol: 30-06-2010

In urma publicarii Ordonantei de Urgenta nr. 58, SEDONA asigura pentru toti clientii modificarea cotei de TVA la casele de marcat de la 19 la 24% dupa cum urmeaza:

  • - Toti clientii care beneficiaza de un contract de service si este achitat la zi, au asigurata modificarea GRATUITA a cotei de TVA;
  • - Clientii care nu beneficiaza de un contract de service pot veni cu aparatul fiscal la sediile Sedona (in Bucuresti pe Calea Calarasi nr.242 iar in Constanta pe str. Tepes Voda nr.13), caz in care modificarea va fi facturata cu 50 Lei, TVA inclus.
  • - Pentru clientii fara Contract de service ce doresc efectuarea modificarii prin deplasarea unui tehnician Sedona la sediile acestora, modificarea se tarifeaza cu 100 Lei. Deplasarile in acest caz se vor efectua in limita timpului disponibil, tehnicienii nostri acordand prioritate clientilor cu contract de service.

 

Atentie, in momentul efectuarii modificarii de catre tehnicienii nostri va rugam sa prezentati Cartea de interventii pentru a fi notata interventia.

 

Modificarea TVA-ului la aparatele fiscale se face in urmatoarele moduri:

  • - Prin deplasare la sediul nostru.
  • - Prin deplasare la sediul clientilor, atat cat este posibil, prioritate avand clientii cu contract de service.
  • - Prin efectuarea instructiunilor de modificare a TVA-ului primite prin e-mail (pentru beneficiarii contractului de service). Apelam la metoda trimiterii unor proceduri simple prin e-mail pentru a putea servi un numar cat mai mare de clienti intr-un timp scurt.
  • - Telefonic (pentru beneficiarii contractului de service) folosind numerele de telefon de la pagina contact: http://www.aparaturafiscala.ro/contact.php .

 

Programul nostru in aceasta perioada este:

Miercuri, 30 Iunie, 8:00 - 21:00

Joi, 1 Iulie, 8:00 - 20:00

Vineri, 2 iulie, 9:00 - 19:00

Sambata, 3 Iulie, 10:00 - 15:00

Duminica, 4 Iulie, inchis

 

Va multumim!

Articole similare

Articole recomandate

Ai o întrebare?