Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru

Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru

Contract de service pentru casa de marcat sau pentru sistem fiscal

Stoc disponibil: Da

Termen de livrare: Maxim 24 de ore

Producator: Sedona

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 360,00 Lei
Pret fara TVA: 302,52 Lei
Pret fara TVA EURO: 61,42 €

Servicii de asistenta de la distanta pentru SISTEME DE VANZARE SI GESTIUNE.

Cu un singur punct de contact asigurati buna functionare a intregului sistem hardware si software. Sedona pune la dispozitie un numar de call-center precum si un sistem online de gestionare solicitari: sedonaalm.freshdesk.com.

 

In cazul in care aveti mai multe puncte de lucru puteti edita cantitatea in cosul de cumparaturi.

     

Disponibil in doua variante in functie de programul de lucru in care se acorda asistenta:

  1. STANDARD: program luni - vineri 9:00 - 18:00
  2. PREMIUM: program luni - duminica 9:00 - 23:00

 

Servicii acoperite de acest contract:

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului.

  • Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

  • Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile elementare legate de functionarea unitatilor comerciale (fara contabilitate avansata sau salarizare).
  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Personalizare rapoarte - in functie de cerinte rapoartele personalizate pot fi gratuite sau contra cost.

  • Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

  • Personalizare formate de etichete.

  • Configurare echipamente.
  • Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.

  • Asistenta se acorda in limita a doua ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

 

Contractul se mentine pe o perioada de minim 12 luni, cu prelungire automata in cazul in care nu se solicita intreruperea acestuia. Se poate alege una din urmatoarele perioade de facturare:

- La 3 luni

- La 6 luni

- La 12 luni (11 luni + 1 luna GRATUITA)

   

Abonamentul este disponibil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei sau international, pentru sisteme ce contin programe de gestiune din portofoliul SEDONA.

Opinii consumatori

Scrieti-va propria parere

Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru

Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru

Scrieti-va propria parere

Produse similare:

Articole recomandate