Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

SISTEME FISCALE COMPLETE 

Sisteme POS pentru magazine - Vanzare cu cititor

Sisteme POS pentru magazine - Vanzare cu cititor

Cum aleg sistemul fiscal potrivit?

Primul criteriu de care trebuie sa tineti cont atunci cand alegeti un sistem fiscal este specificul afacerii, daca este magazin de proximitate, de fashion, fast-food, cafenea sau este vorba de un lant de magazine. Mai apoi, in functie de nevoi, stabiliti care sunt componentele necesare sistemului, precum cititor coduri de bare, sertar de bani, monitor touch-screen sau cantar comercial, dar si ce program de gestiune vi se potriveste.

Ce sisteme imi permit incasarea facturilor la utilitati?

Cu sistemul de gestiune pentru magazin ECONOMIC si cel PREMIUM puteti incasa facturile de utilitati. Mai mult, puteti vinde roviniete si cartele prepay, servicii disponibile prin operatorul de plati Casier Total.

Ce se intampla daca pierd conexiunea la internet?

Programul Sedona Cloud permite functionarea offline, pentru ca informatiile dumneavoastra sa fie in siguranta, chiar si in situatiile in care conexiunea la internet este intrerupta. Mai mult, cu aplicatia desktop puteti realiza vanzari si facturari chiar si fara internet. Datele sunt in siguranta, avand loc o sincronizare automata atunci cand se restabileste conexiunea.

Sisteme POS magazin, software ERP Retail si sisteme de gestiune pentru magazine alimentare sau nealimentare (sistem supermarket, sistem market sau sistem minimarket de proximitate, magazine de fashion etc.).

In portofoliul Sedona puteti gasi solutii complete de aparatura fiscala pentru magazine, de la sisteme point of sale si sisteme cu casa de marcat, la sisteme POS gestiune sau solutii ERP magazin.

Vanzarea se face prin scanare coduri de bare, precum si prin cautare cod PLU.

Optional se pot conecta cantare, terminale de inventariere, imprimante de etichete si alte periferice.

Specialistii Sedona va ajuta in identificarea sistemului optim la 021-3278727.

Vezi produsele
Sisteme POS pentru cafenele & fast-food-uri - Vanzare fara cititor

Sisteme POS pentru cafenele & fast-food-uri - Vanzare fara cititor

Ce cuprinde un sistem de gestiune?

In functie de sistemul ales, printre componentele de baza se numara casa de marcat sau imprimanta fiscala, sertarul de bani, monitor touch-screen sau tableta si o unitate desktop, in cazul anumitor modele.

Ce periferice pot adauga sistemului?

Daca aveti nevoie de functionalitati in plus, puteti adauga periferice optionale, precum: cititor coduri de bare, terminal de plata, cantar, imprimanta nefiscala, terminal pentru inventariere sau echipamente pentru Back-office.

Care sunt avantajele folosirii unui sistem de gestiune?

Unul dintre cele mai notabile avantaje ale unui astfel de sistem este faptul ca permite vanzari mai rapide, organizarea mai clara a categoriilor si a articolelor si vine cu multiple functionalitati menite sa faciliteze procesele de zi cu zi.

Sisteme de vanzare si gestiune pentru cafenele, fast-food-uri, take-away, cofetarii.

Vanzarea se face in special cu interfata ce contine butoane pentru departamente si produse.

Optional se pot adauga periferice precum: cititor coduri, cantar, terminal de plata, si altele.

Intrebari? Specialistii Sedona va stau la dispozitie la telefon 021-3278727.

Vezi produsele
Sisteme POS pentru restaurante

Sisteme POS pentru restaurante

Ce include un sistem de marcare si gestiune pentru restaurante?

Printre componentele standard ale unui astfel sistem din portofoliul Sedona se numara: casa de marcat sau imprimanta fiscala, display client sau monitor touch-screen, sertar de bani, unitate desktop reconditionata sau POS All-in-One, toate acestea fiind insotite de programul Freya Restaurant, în varianta Mini sau Standard.

Care sunt avantajele folosirii unui sistem de gestiune?

Un sistem de gestiune vine in intampinarea oricui doreste sa-si eficientizeze afacerea, prin reducerea erorilor, monitorizarea vanzarilor, o mai buna utilizare a personalului si o mai mare vizibilitate a datelor.

Cum imi pot imbunatati sistemul de gestiune pentru restaurant?

Daca vreti sa oferiti clientilor o experienta mai placuta si aveti nevoie de mai multe functionalitati, puteti opta pentru un modul de fidelizare si un upgrade la software, care sa va permita realizarea rapoartelor de management, transfer intre gestiuni sau afisarea caloriilor pe notele de plata.

Sisteme de marcare si gestiune pentru restaurante cu servire la masa, precum si echipamente pentru comunicare intre clienti si ospatari.

Specialistii Sedona va stau la dispozitie pentru configurarea sistemului optim localului dumneavoastra.

Solicitati o prezentare sau testare gratuita la telefon 021-3278727.

Vezi produsele
Sisteme Self-Checkout | Case de marcat Self-service

Sisteme Self-Checkout | Case de marcat Self-service

Industria retailului devinde tot mai rapida si inteligenta. Clientii isi doresc servicii mai bune, economisind totodata timp. Self-checkout-ul a devenit un element obligatoriu, indiferent de tipul magazinului: de proximitate sau hipermarket, alimentar sau nealimentar.

In oferta Sedona gasiti terminale self-checkout standardizate si customizabile, ce eficientizeaza magazine de toate marimile. Acestea pot servi mai multi clienti si economisi resurse umane, lasand clientii sa se serveasca singuri.

Software Sedona Retail SCO, terminale de plata, mobilier si alte componente disponibile optional. Sedona asigura servicii de implementare oriunde in tara, integrare cu ERP-uri, integrare terminale de plata, servicii de asistenta.

Cum functioneaza casele de marcat de tip self check out?

Alegand un sistem self-checkout, puteti oferi clientilor posibilitatea de a-si scana, impacheta si plati singuri produsele, fara cozi si fara interventia angajatilor din magazin! Astfel, cu o casa de marcat automata, clientii dumneavoastra nu mai trebuie sa interactioneze decat cu sistemul self-order, care e suficient de intuitiv si de simplu de folosit pentru oricine!

Avantajele caselor de marcat de tip self check out

Sistemele self-service au doua beneficii majore: reduc cozile si diminueaza considerabil timpii de asteptare pentru clientii magazinului dumneavoastra, carora le puteti oferi optiunea selforder - mai rapida, mai sigura! Sistemul self-checkout din magazinul online Sedona va ofera in plus 3 avantaje: 1) Imbunatatiti igiena 2) Cresteti controlul 3) Optimizati fluxul numerarului in magazin
Vezi produsele
Sistem fiscal pentru vanzare ambulanta

Sistem fiscal pentru vanzare ambulanta

Solutie de facturare si emitere bonuri fiscale on-the-go.

Vezi produsele
Sisteme fiscale pentru Primarii, Case de schimb valutar, Benzinarii

Sisteme fiscale pentru Primarii, Case de schimb valutar, Benzinarii

Sisteme fiscale pentru case de schimb valutar si benzinarii. Sisteme tip kiosk pentru plata impozite la primarii.

Vezi produsele

Articole recomandate