Cresteti calitatea serviciilor cu sistem de preluare feedback, receptie vizitatori automatizata, sau sistem de gestionare cozi.
Eficientizati procesele interne cu sistemul de management deseuri.
Optimizati inventarierea magazinului sau depozitului.
Sistemele sunt formate din terminale hardware plus software.
Kiosk-uri cu tableta si stand pentru feedback clienti si receptie clienti. Terminale pentru management cozi cu bonuri de ordine.
Eficientizati procesele interne de colectare deseuri cu sisteme bazate pe cantarire
Sisteme de pontaj cu card RFID sau/si cu amprenta.
Dispozitive pentru preluare electronica a semnaturilor in diverse software sau documente.
Sistem complet pentru numarare clienti (vizitatori). Aceasta varianta este destinata locurilor unde conexiunea la internet nu este disponibila sau nu este stabila. Software...
Sistem complet pentru numarare clienti (vizitatori). Aceasta varianta permite sa obtineti statistici privind traficul de persoane in timp real si sa monitorizare intr-un sistem...
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!