Automatizati procese interne si cresteti calitatea serviciilor cu solutiile Sedona precum:
- Management deseuri,
- Inventariere marfa in depozit sau la raft,
- Preluare feedback clienti in magazine,
- Receptie vizitatori automatizata,
- Sistem de gestionare cozi,
- Numarare clienti sau vizitatori.
Sistemele sunt formate din echipamente plus software.
Kiosk-uri cu tableta si stand pentru feedback clienti si receptie clienti. Terminale pentru management cozi cu bonuri de ordine.
Eficientizati procesele interne de colectare deseuri cu sisteme bazate pe cantarire
Sisteme de inventariere pentru magazine si depozite
Sistem complet pentru numarare clienti sau vizitatori. Monitorizare in timp real, cu sau fara conexiune la internet.
Dispozitive pentru preluare electronica a semnaturilor in diverse software sau documente.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!