
Modificarea cotei TVA la 21% – Actualizeaza-ti casa de marcat si programul de gestiune
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Incepand cu 1 august 2025, cota standard de TVA creste de la 19% la 21%, conform noilor reglementari fiscale. Daca utilizezi o casa de marcat fiscala sau un program de gestiune, este obligatoriu sa efectuezi actualizarea TVA-ului inainte de aceasta data pentru a evita erori fiscale si neconcordante in evidentele contabile.
Ce trebuie actualizat?
- Case de marcat si imprimante fiscale
- Programe de gestiune din retail, HoReCa, productie, depozite etc.
- POS-uri integrate cu software de vanzare
Instructiuni video
Pentru a te ajuta sa faci modificarile rapid si corect, am pregatit tutoriale video dedicate, disponibile pe canalul nostru de YouTube:
Procedura pentru modificare cota TVA in aplicatia Sedona Retail, vezi aici.
Suport gratuit pentru clientii cu contract activ
Daca ai un contract activ de service (pentru casa de marcat) sau de asistenta software (pentru programul de gestiune), beneficiezi de asistenta gratuita pentru actualizarea TVA-ului.
Ne poti contacta:
- La sediul Sedona din str. Traian 66, Bucuresti
- Telefonic, la 021 327 87 27
- Prin platforma Freshdesk
- Prin formularul de contact
Program extins pentru aceasta perioada
- Joi, 31 iulie: 09:00 – 20:00
- Vineri, 1 august: 08:00 – 19:00
- Sambata, 2 august: 09:00 – 13:00
❗ Bine de stiut:
Daca efectuezi modificarea TVA in luna iulie, nu mai emite bonuri fiscale pana la 1 august, pentru a evita erorile contabile.
Clientii fara contract activ pot beneficia de acest serviciu contra cost.
Actualizeaza din timp!
Suntem aici sa iti oferim suportul necesar pentru o tranzitie simpla si fara probleme la noua cota de TVA.
Buna ziua! Ce fac daca am emis avize in iunie cu tva 19%? cum emit in august factura? cu 19 sau cu 21%?
Buna ziua,
Programul de gestiune Sedona face diferenta intre documentele emise inainte de modificarea TVA-ului si cele emise dupa ce s-au realizat modificarile cotelor de TVA. Cel mai bine este sa discutati cu contabilul dumneavoastra pentru a va indruma cu urmatorii pasi.
Buna ziua am o nelamurire si anume modificarea cote TVA la casa de marcat trebuie facuta doar de un service autorizat sau se poate si de administrator.
Buna ziua,
Modificarile pe casele de marcat fiscale s-au realizat pentru clientii din baza noastra de date in regim propriu, urmand instructiunile / tutorialele realizate de specialistii tehnici Sedona.
Modificarile au fost formulate intr-un mod usor de inteles pentru utilizatorul comun, iar majoritatea clientilor s-au descurcat cu implementarile.
De asemenea, aceste modificari se pot realiza si de catre un tehnician sau o unitate de service, insa prima varianta este preferata datorita impactului sau limitat din punct de vedere al timpului consumat.
Incurajam aceste modificari sa fie realizatein regim propriu, insa ideal este sa aveti un contract de service in caz ca apar probleme!