Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Program complet de gestiune - Sedona Retail

Program complet de gestiune - Sedona Retail

Program profesional de gestiune - Sedona Retail

ART001943SED

Stoc disponibil: In stoc

Termen de livrare: In 24 de ore

Producator: Sedona

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 1 800,00 Lei
Pret fara TVA: 1 512,61 Lei
Pret fara TVA EURO: 307,11 €

Sedona Retail este unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, acoperind integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare:

  • Conectarea tuturor echipamentelor, inclusiv cantare cu etichetare, terminale de plata, terminale de inventariere, imprimante de etichete, etc.
  • Vanzare rapida cu casier, plus interfata pentru self-checkout
  • Contabilitate primara
  • Import automat de facturi Metro Cash & Carry - momentan doar pentru clientii "LaDoiPasi"
  • Integrare cu programe de contabilitate si ERP-uri
  • Integrare cu magazin online, dezvoltat de Sedona sau de alti furnizori
  • Gift card-uri, carduri de fidelizare si alte functionalitati de fidelizare clienti.

NOU in Programul Sedona Retail: servicii noi, oferite cu ajutorul operatorului de plati Casier Total:
- Incasare facturi utilitati
- Vanzare roviniete
- Vanzare cartele prepay
- Vanzare carduri PaySafe

Alte doua module de servicii vor fi adaugate in curând in programul Sedona Retail:
- Incasari rate credite
- Incasari rate asigurari

CUI SE ADRESEAZA:   

Tuturor tipurilor de magazine:

De orice dimensiune:
- Alimentare sau nealimentare- Supermarketuri sau magazine de proximitate
- Fast-food-uri, baruri, cofetarii- Magazine independente sau lanturi de magazine
- Consignatii- Magazine cu pana la 20 de case de marcat

Suna la 021-3278727 pentru a programa instalarea Gratuita a unui demo 30 de zile. Datele introduse in perioada de proba se pot pastra dupa achizitie sau se pot exporta. In cazul migrarii de la alte programe, Sedona asigura Gratuit import de nomenclatoare de produse si clienti.

DINTRE AVANTAJELE SEDONA RETAIL:

  • Interfete de vanzare intuitive, optimizate pentru viteza crescuta de raspuns.
  • Interfata optionala pentru self-checkout.
  • Toate documentele de contabilitate primară: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fisa de magazie, fisa de inventariere, s.a.
  • Conectare la gama completa de echipamente, precum terminale de plata, cantare cu etichetare, imprimanta de etichete, terminale de inventariere, afisaje client, etc.
  • Conectare la magazin online, dezvoltat de Sedona sau de alt furnizor.
  • NOU: Import automat de facturi Metro Cash & Carry ceea ce reduce la doar cateva secunde timpul necesar intocmirii de NIR-uri - momentan doar pentru comerciantii "LaDoiPasi".
  • Integrare cu programe de contabilitate, precum Saga C, WinMentor, altele.
  • Integrare cu programe ERP, precum Socrate Cloud ERP, Microsoft Dynamics, Senior Soft, SAP, altele.
  • NOUConectare eMag. Optional, alte markplace-uri.
  • Dashboard cu reprezentare grafica a celor mai importante rapoarte.
  • Tiparire etichete de raft si etichete pentru produse, pe imprimante desktop A4 sau pe imprimante de etichete.
  • Inventariere cu terminal mobil sau cititor coduri.
  • Gestiuni multiple, cu transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
  • Skinuri diferite pentru Front-office, selectabile in functie de tipul afacerii sau dupa preferinte.
  • Alarme stoc minim si epuizare stoc.
  • Retur produse, cu selectarea unui anumit produs de pe bon sau a intregului bon.
  • Efectuare monetar, atat din Front-office cat si din Back-office
  • Carduri de fidelitate, gift card-uri si alte functionalitati de fidelizare clienti.
  • Rapoarte pe mobil cu ajutorul aplicatiei Gratuite Sedona Eye.
  • Centralizare rapoarte din mai multe magazine cu aplicatia web optionala Sedona BI.
  • Functie de « bon in asteptare » ce permite deschiderea mai multor bonuri in paralel pentru fluidizarea cozii.
  • Personalizare formate de etichete, facturi, avize si alte documente.
  • Tiparire facturi si cupoane de reducere la imprimanta fiscala sau la imprimante dedicate.
  • Back-up automat al bazei de date in serverul Sedona.

Specialistii Sedona stiu cat de important este suportul pentru un program de gestiune. De aceea, sunt alaturi de dumneavoastra atunci cand aveti cea mai mare nevoie, oferind in prima luna de la instalare asistenta remote Gratuita. Ulterior puteti alege un contract de asistenta avantajos, pentru linistea functionarii magazinului fara intreruperi.        

SISTEM DE OPERARE COMPATIBIL SI BAZA DE DATE:

  • Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows
  • Optional, pentru operatiunile de vanzare se poate folosi aplicatia Sedona POS ce functioneaza pe tablete si telefoane AndroidSedona POS se poate instala in locul modulului front-office sau in paralel. Pentru operatiunile de gestiune si administrare este necesara instalarea modulului back-office pe un computer Windows.
  • Baza de date este SQL Express si se instaleaza pe un computer Windows. Optional, baza de date poate fi gazduita in server cloud Sedona, in baza unui abonament.
  • Back-up bazei de date se face automat in serverul Sedona, inclusiv pentru clientii fara abonament. Aceasta facilitate poate fi dezactivata la cerere.

Sedona Retail - Pentru un magazin mai eficient incepand de AZI!

PRETUL INCLUDE:

  • 1 licenta modul front-office + 2 licente modul back-office.
  • Functionalitati complete de vanzare si gestiune, cu exceptia aplicatiilor optionale Sedona Inventory si Sedona BI, precum si a modulului de conectare terminale de plata.
  • Aplicatie pentru rapoarte Sedona Eye, ce cuprinde un set de rapoarte standard. Optional se pot comanda rapoarte personalizate. In cazul lanturilor de magazine se poate achizitiona aplicatia centralizatoare Sedona BI.
  • Instalare de la distanta. Optional, se poate comanda instalare la sediul clientului.
  • Asistenta gratuita remote 30 de zile.
  • Personalizare format etichete in primele 30 de zile, iar ulterior in baza contractului de asistenta.
  • Back-up automat al bazei de date in serverul Sedona.  

Stabileste acum o prezentare gratuita, telefonica sau la sediul tau, apeland 021-3278727.   

 

  

Opinii consumatori
Nota 

Bun pana nu mai e…

La mine se inchide in timpul bonului, acum s-a inchis programu nu si poate face update si nu se deschide, am dat 1600 RON pe un program bug-uit, ca sa nu mai platesc lunar si acum tre sa platesc asistenta tehnica 120 de lei pe luna ca nu le merge lor programul. Adica tot la fel ca si celelalte numai ca mai dai si avans de 1600. Foarte tare!

    Nota 

    Excelent!

    Baietii m-au ajutat cu preluarea datelor din Market Mentor si cu integrarea cu Saga. Lucrez mult mai usor decat in Mentor, mai ales la completarea NIR-urilor. Recomand cu caldura

      Scrieti-va propria parere !

      Scrieti-va propria parere

      Program complet de gestiune - Sedona Retail

      Program complet de gestiune - Sedona Retail

      Scrieti-va propria parere

      Accesorii recomandate

      Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru
      Pret: 360,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 302,52 Lei
      Pret EURO: 61,42 €
      Adauga in cos
      Aplicatie de inventariere Sedona Inventory
      Pret: 600,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 504,20 Lei
      Pret EURO: 102,37 €
      Adauga in cos
      Conector intre Sedona Retail si magazine online WooCommerce
      Pret: 3 428,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 2 880,67 Lei
      Pret EURO: 584,87 €
      Adauga in cos
      Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru
      Pret: 720,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 605,04 Lei
      Pret EURO: 122,84 €
      Adauga in cos
      Conector intre Sedona Retail si programe de contabilitate
      Pret: 700,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 588,24 Lei
      Pret EURO: 119,43 €
      Adauga in cos
      Modul API pentru integrare cu magazine online
      Pret: 700,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 588,24 Lei
      Pret EURO: 119,43 €
      Adauga in cos
      Driver conectare terminal de plata la Sedona Retail - Abonament anual
      Pret: 200,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 168,07 Lei
      Pret EURO: 34,12 €
      Adauga in cos
      Instruire si instalare sistem de gestiune la sediul clientului
      Pret: 600,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 504,20 Lei
      Pret EURO: 102,37 €
      Adauga in cos
      Licenta suplimentara Sedona Retail
      Pret: 900,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 756,30 Lei
      Pret EURO: 153,55 €
      Adauga in cos
      Gazduire baza de date in server cloud
      Pret: 240,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 201,68 Lei
      Pret EURO: 40,95 €
      Adauga in cos
      Sedona Eye - Aplicatie de rapoarte pe mobil
      Pret: 500,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 420,17 Lei
      Pret EURO: 85,31 €
      Adauga in cos
      Sedona POS - Aplicatie Android de bonuri fiscale si facturi - 1 an
      Pret: 500,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 420,17 Lei
      Pret EURO: 85,31 €
      Adauga in cos
      Customer Display App
      Pret: 500,00 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 420,17 Lei
      Pret EURO: 85,31 €
      Adauga in cos
      Sistem de afisaj client pe tableta
      Pret: 1 289,17 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 1 083,33 Lei
      Pret EURO: 219,95 €
      Adauga in cos
      Carduri de plastic inscriptionate color – per bucata
      Pret: 9,90 Lei
      Pret fara TVA: Fara TVA: 8,32 Lei
      Pret EURO: 1,69 €
      Adauga in cos

      Produse similare:

      Articole recomandate