Servicii aditionale pentru clientii tai, integrate in Sedona Retail

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Cu ajutorul programului de gestiune Sedona Retail, comerciantii nu se limiteaza doar la gestiunea vanzarilor si a stocurilor. Acestia pot oferi clientilor lor o gama variata de servicii aditionale care genereaza venituri suplimentare.

Indiferent daca detii un magazin de proximitate, un chiosc, un punct de incasari sau un magazin specializat, poti integra servicii ca:

  • Plata facturilor pentru utilitati (energie electrica, gaze, apa, salubritate, internet, telefonie etc.)
  • Reincarcari electronice pentru cartele PrePay (Orange, Vodafone, Digi, Telekom etc.)
  • Plata ratelor sau creditelor la diverse institutii financiare
  • Plata taxelor si impozitelor locale
  • Servicii de incasari pentru companii partenere
  • Colectare numerar cu ajutorul solutiilor de tip POS sau soft de casierie

Aceste functionalitati sunt disponibile prin integrarea Sedona Retail cu unul sau mai multi dintre partenerii Sedona de servicii externe: PayPoint, Casier Total si Scala Assistance.

Integrarea dintre Sedona Retail si acesti furnizori este gratuita. Pentru a incepe, comerciantii trebuie sa incheie un contract direct cu furnizorul ales. Sedona poate facilita preluarea de lead-uri catre acestia, astfel incat procesul sa fie rapid si usor.

Indiferent de partenerul ales, aceste servicii iti permit sa atragi mai multi clienti in magazin si sa le oferi acces rapid la servicii esentiale.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.