Stoc disponibil: In stoc
Termen de livrare: 24 de ore sau ridicare de la sediul Sedona
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Specificatii tehnice Datecs BlueCash 50:
Sistem de operare: OS Android 10;
Cititor coduri de bare Zebra inclus;
Cititor carduri inclus;
Numarul maxim de articole memorate: Pana la 3.000 articole;
Lungime nume articol (PLU): Pana la 72 caractere;
Tipuri de taxe si Cote TVA: 5 cote taxabile programabile, 1 cota – scutit TVA; alte taxe;
Grupe de articole: Pana la 99; Departamente: Pana la 99; Operatori: Pana la 30;
Forme de plată: Numerar, avans in numerar (cash back), card ( card bancar), voucher, credit, metode moderne de plata, tichete cadou, tichete de masa, altele;
Memoria fiscala: Non-volatila, 2500 rapoarte de descarcare registre;
Jurnal electronic: Da (Stocare pe microSD card – pana la 32GB);
Interfete: USB de tip C; Bluetooth; Wi-Fi; Mufă audio de 3,5 mm;
Conectivitate: WiFI, Modem incorporat 4G LTE (nanoSim,SAR corp1.683W, GSM900/1800MHz), USB-C;
Avizata in conformitate cu prevederile Art.3 alin. (2) din OUG 28/1999, Art.17 lit.f) din Normele de aplicare.
Specificatii Aplicatie Sedona POS:
Reduce costuri si economiseste spatiu atunci cand este folosita cu o tableta, in locul un terminal POS All-in-One traditional.
Asigura efectuarea vanzarii si in lipsa conexiunii la internet, sincronizand automat datele cu serverul central la stabilirea unei conexiuni.
Preia comenzi de la clienti.
Creste viteza de vanzare, articolele putand fi selectate prin scanare coduri de bare sau prin cautare dupa multiple criterii. De asemenea, modul de afisare al articolelor poate fi personalizat (tip butoane sau tip lista).
Te informeaza in timp real printr-un set complet de rapoarte.
In mai putin de un minut poti configura toate datele necesare inceperii vanzarii.
Pastrezi datele in siguranta, in cloud.
Transmiti bonurile prin email clientilor.
In modul independent, creezi si editezi articole direct de pe ecranul telefonului / tabletei, sau de pe portalul www.SedonaPOS.com . De asemenea, poti importa o lista de articole in format Excel.
NOTA: Aceasta casa de marcat se poate achizitiona doar impreuna cu aceste servicii:
La sectiunea Accesorii compatibile gasiti aceste servicii, cu mai multe nivele de beneficii si pret.
COMISIOANE LA INCASAREA CU CARDUL IN DATECS PAY:
Procent din total vanzari per terminal tranzactionate in luna precedenta :
1,75% / Carduri corporate business, debit, credit sau carduri prepaid( inclusive gift) indiferent de total de vanzari in luna precedenta.
1,3% / <2500 LEI
1,2% / <7500 LEI
1,1% / <15000 LEI
1% / < 25000 LEI
0,9% / >= 25000 LEI
La mai mult de un terminal per companie se face o medie a valorilor tranzactiilor. Procentul se calculeaza in data de 1 ale lunii pentru luna anterioara.
*Pentru clienti Corporate cu mai mult de 10 aparate se intocmeste oferta personalizata!
COMISIOANELE LA INCASAREA CU CARDUL IN CONTUL BT ( BANCA TRANSILVANIA ) SE STABILESC CU BANCA .
SERVICII GRATUITE:
- Livrare gratuita in toate localitatile principale din Romania;
- Fiscalizare (punere in functiune de catre un tehnician + instruire utilizator) ;
- Placute gratuite cu mesaje obligatorii „Pastrati bonul fiscal” si „InfoCons” .
- Se livreaza cu Carte de interventii, Registru special, alimentator.
CONTRACT DE SERVICE:
- Fara deplasari incluse (interventii de la distanta sau prin intermediul curieratului rapid): 200 Lei / 12 luni.
- Cu deplasari incluse in Mun. Bucuresti si Mun. Constanta: 39 Lei / 1 luna. Se factureaza pe minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Cu deplasari incluse in jud. Ilfov si jud. Constanta: 49 Lei / 1 luna. Se factureaza pe minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
SERVICII OPTIONALE:
- Depunere formular C801 pentru obtinere certificat NUI: 80 Lei
- Declarare fiscalizare la ANAF: 180 Lei – serviciu disponibil doar pentru Mun. Bucuresti si Mun. Constanta
- Contract de mentenanta modul comunicatie cu ANAF: 120 Lei / an
- Driver Sed Print pentru conectare la computer: 150 Lei – Descarca aici
INSTRUCTIUNI:
Pentru pasii fiscalizarii si cererile necesare CLICK AICI
Pentru instructiuni video de utilizare CLICK AICI
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!