Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

HelpDesk pentru software de gestiune

Candidatul ideal

  • Empatic si comunicativ – calitati esentiale indeplinirii rolului cu succes

  • Cunostinte elementare de configurari retele

  • Cunostinte elementare de Microsoft Windows & Excel

  • Experienta profesionala de cel putin 2 ani, dintre care minimum 6 luni intr-un rol similar

Descrierea job-ului

Cautam un coleg empatic si comunicativ, care sa asigure suport de calitate pentru clientii nostri. Daca ai inclinatii spre domeniul tehnic, vei invata rapid notiunile necesare. Postul implica activitate la birou, la sediul Sedona din Bucuresti, zona Unirii.

Ce vei face?

  • Vei rezolva solicitari si incidente; prеluаtе telefonic sаu prin tichеte.

  • Vei ofеri trаining si indrumari catre cliеnti pentru progrаme de gestiune, inclusiv cu notiuni de contabilitate primara.

  • Vei instala si configura programe de gestiune, drivere fiscale, retele de calculatoare, baze de date SQL si sisteme de operare.

  • Vei edita formate de documente la cererea utilizatorilor (facturi, avize, etichete).

Ce iti oferim?

  • Salariul va fi oferit in functie de experienta si competente, intr-un interval cuprins intre 700 si 1.000 Euro net.

  • Tichete de masa.

  • Traininguri specializate pentru a-ti dezvolta abilitatile

Ce trebuie sa stii?

  • Procesul de recrutare include un chestionar de evaluare a personalitatii si un test de aptitudini intelectuale.

  • Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 – 18:00, cu pauza de masa

  • Succesul rolului va fi masurat prin nivelul de satisfactie al clientilor.

Hai sa ne cunoastem!

Te invitam sa discutam mai multe intr-un interviu online.

Descrierea companiei

Sedona este unul dintre cei mai de incredere furnizori de sisteme POS din Romania, activ din 2002. Oferim solutii complete pentru comercianti de toate dimensiunile, incluzand case de marcat, software POS, scanere de coduri de bare, cantare si consumabile.

In 2010, am lansat propriul software POS si aplicatii mobile, specializate pentru retail si HoReCa. Datorita functionalitatilor inovatoare, solutiile Sedona sunt apreciate pentru usurinta in utilizare si eficienta, castigand rapid o cota importanta de piata.

Investim constant in dezvoltare si inovatie, extinzandu-ne portofoliul pentru a sprijini afacerile clientilor nostri

Valorile Sedona:

✔ Responsabilitate personala

✔ Respect pentru clienti si angajati

✔ Produse si servicii de calitate

Aplica acum! Asteptam CV-ul tau pe jobs@aparaturafiscala.ro!

Articole recomandate

Ai o întrebare?