Suntem aici pentru tine
0213278727

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Despre noi

Scurt istoric/Cine suntem?

Sedona a intrat pe piata din Romania in 2002, printr-o noua abordare in domeniul caselor de marcat.

Solutia noastra a fost simplificarea procedurilor pentru comerciatii romani si punerea la dispozitia acestora a cat mai multe servicii gratuite, prin intermediul consultantilor firmei.

Printre acestea se numara: consultanta telefonica sau la sediul clientului, returnare produse in 30 de zile, fiscalizare cu intocmirea dosarelor necesare, instruire etc.

In continua evolutie - este principiul care sta la baza numelui companiei, inspirat din statiunea Sedona a statului american Arizona. Aici, in functie de puterea razelor solare, rocile isi schimba culoarea transformandu-se sub ochii privitorului - de la rosu la portocaliu.

Gama de produse din portofoliul Sedona a fost treptat extinsa prin intermediul parteneriatelor stabilite cu prestigiosi furnizori externi de echipamente POS, precum: Aures Technology – Franta, Zebra Technologies – S.U.A., Birch Technology – Taiwan, Pro Intellect Technology – Germania, Ergonomic Solutions - Danemarca etc.

Sedona a devenit astfel un furnizor complet, adaptand solutiile POS ”la cheie” pentru orice companie sau buget.

In portofoliul nostru de produse se afla astazi o gama variata de case de marcat, imprimante fiscale, imprimante mobile, sisteme POS all-in-one, cititoare coduri de bare, cantare electronice, masini de numarat si verificat bancnote, solutii software, aplicatii pentru dispozitive mobile, info-kiosk-uri si multe altele.

Dezvoltare software

Incepand cu anul 2010 in cadrul companiei a fost creat un departament special pentru dezvoltarea interna de programe si aplicatii de mobil pentru Retail si domeniul HoReCa. In cursul aceluiasi an a fost implementata si prima versiune a programului Sedona Retail.

O echipa de specialisti - programatori si consultanti creativi, cu experienta - a facut posibila recuperarea, in foarte scurt timp, a avansului unor programe similare de traditie existente pe piata. Astfel, datorita functionalitatilor inovatoare introduse, programele Sedona au devenit instrumente de performanta pentru orice business, alese de mii de antreprenori din Romania.

Programele de gestiune Sedona create pentru Retail si HoReCa pot fi instalate prin intermediul consultantilor nostri si testate gratuit timp de 30 de zile. De asemenea, suita de aplicatii de mobil Sedona este disponibila pentru descarcare gratuita din Appstore si Google Play.

Dincolo de furnizarea software-ului de gestiune, asigurarea unor servicii de implementare si suport de calitate ramane una dintre prioritatile noastre.

Arie de activitate

Suntem experti in crearea de solutii POS pentru orice business. Domeniul nostru de expertiza de adreseaza afacerilor din Retail, HoReCa, Warehouse etc.

Sedona furnizeaza echipamente si software in toate tarile Uniunii Europene.

Comunicarea cu echipa de consultanta Sedona - atat pentru informatii comerciale, cat si pentru suport - se face in romana si in engleza.

Casele de marcat fiscale din oferta noastra corespund legislatiei din Romania, iar serviciile de fiscalizare sunt realizate prin personal propriu sau prin intermediul colaboratorilor aflati in fiecare judet.

Misiunea noastra

Ne propunem sa ramanem cel mai prietenos furnizor de solutii POS si sa contribuim, prin expertiza noastra, la modernizarea constanta a retail-ului romanesc.

Viziune

Sedona investeste in dezvoltarea de solutii fiscale, de la echipamente la programe si aplicatii de mobil - cu focus pe crearea de instrumente de fidelizare si marketing pentru a creste performanta afacerilor gestionate de clientii nostri.

Ne concentram pe furnizarea de servicii de consultanta si suport de cea mai inalta calitate.

Valori

Construim un business responsabil.

Sedona - Valori

1. Grija pentru clienti si angajati.

La Sedona, intelegem faptul ca fiecare client are posibilitatea de a-si alege furnizorul. Ne dorim sa fim parteneri pentru clientii nostri, pentru a le oferi produse si servicii de cea mai buna calitate - la un pret corect. Prioritatea noastra este asigurarea unui nivel de excelenta a portofoliului nostru, pentru ca ne dorim sa construim parteneriate solide in timp - bazate pe sinceritate, integritate si incredere.

Angajatii Sedona lucreaza intr-un mediu sigur si placut - un cadru de lucru care poate sustine interesul pentru job si munca eficienta in echipa. Sustinem dedicarea pentru munca, dar si pentru familie, in aceeasi masura, si ne dorim ca angajatii nostri sa gaseasca un echilibru in relatia dintre acestea doua. Cautam sa ne bucuram de momentele pe care le petrecem impreuna si sa construim impreuna o comunitate, in orasul pe care-l numim “acasa”.

2. Produse si servicii de calitate.

Fiecare proiect este un nou angajament pentru noi - O promisiune asumata fata de fiecare dintre clientii Sedona, de a oferi produse si servicii de cea mai buna calitate partenerilor nostri.

3. Respect pentru mediu.


In spatele fiecarei decizii luate - de la noul sediu green la modul in care alegem sa ne desfasuram activitatea de zi cu zi - este grija de a folosi orice resursa inteligent si responsabil.

Quote

“Consider ca este extrem de important pentru clientii nostri sa poata desfasura o activitate eficienta, fara intreruperi si sa lase provocarile legislative si complexitatea identificarii si functionarii unui sistem fiscal pe mana unor specialisti. Pentru aceste decizii importante, am infiintat Sedona ALM”
Alexandru Lembrau, General Manager Sedona ALM