Suntem aici pentru tine
0213278727

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos

Cantitate- +
Total

0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.

Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Noutati

Un nou produs pentru companii, acum in oferta Sedona 20-06-2017

Pachetul Office 365 Business - 47 lei/luna, TVA inclus Astazi, la Sedona, facem un nou pas in completarea portofoliului de produse si servicii pentru companii. Acum puteti achizitiona -  de la un singur furnizor  - intregul sistem informatic pentru afaceri, inclusiv Pachetul Office 365 Business oferit de Microsoft! Astfel, veti avea acces rapid si usor la 1TB spatiu de stocare in cloud, ca si la intreaga suita de aplicatii Office, esentiale pentru desfasurarea activitatii. Intre acestea: Excel -...

Nou: Locuri de parcare rezervate clientilor, la sediul Sedona din Bucuresti - Strada Traian 66 24-05-2017

Aflat intr-o zona centrala din Capitala, cel mai modern showroom de aparatura fiscala, software si accesorii pentru comercianti ofera un nou beneficiu: Locuri de parcare pentru vizitatori. “Rolul nostru este sa ne asiguram ca partenerii Sedona isi pot desfasura activitatea eficient; pentru aceasta, intervenim cu solutii in fiecare etapa a colaborarii noastre - de la vizitele la showroom la implementarea efectiva a produselor si serviciilor pe care le oferim.” Alexandru Lembrau, General Manager Sedona.

Sedona implineste 15 ani 19-04-2017

Pe 21 aprilie, aniversam 15 ani de activitate cu 15% discount la toate produsele. Inca din 2002 suntem alaturi de comerciantii romani cu un portofoliu vast de produse si servicii de calitate, la preturi accesibile. Timp de 15 ani, am dezvoltat solutii pentru automatizarea, eficientizarea si cresterea afacerilor, contribuind, prin expertiza noastra, la modernizarea retail-ului romanesc. In luna aprilie 2017, sarbatorim implinirea a 15 ani de activitate Sedona datorita clientilor nostri - va multumim...

#NouLaSedona: Aplicatia web pentru feedback si sondaj clienti 11-04-2017

Aplicatia este destinata utilizarii pe tableta, ce poate fi plasata in spatiul destinat clientilor (din magazine, restaurante etc.) Performanta unui business depinde in mare masura de cunoasterea clientilor. Cine sunt acestia? Ce produse sau servicii aleg si de ce? Care sunt obiceiurile lor de cumparare? Cat sunt de multumiti acestia de produsele si serviciile achizitionate? Fiecare raspuns ofera informatii valoroase care pot fi folosite ulterior pentru evaluarea si optimizarea strategiei - de...

#Invitatie: In showroom-ul Sedona puteti testa terminale mobile de ultima generatie Zebra! 07-04-2017

Un stand special a fost creat pentru portofoliul de cititoare coduri si imprimante al producatorului american. Alegem intotdeauna doar produse de cea mai buna calitate pentru clientii Sedona. Tocmai de aceea, in showroom-ul din Strada Traian 66 am creat un stand dedicat celui mai apreciat producator din industria auto ID, cu peste 50% cota de piata la nivel global - Zebra Technologies. Aici, persoanele care se ocupa cu achizitii in domeniile retail, warehousing si productie pot testa performantele...

Construim un business responsabil: Valorile Sedona 31-03-2017

Parte din ADN-ul nostru, cele trei coordonate care definesc astazi identitatea Sedona s-au conturat in jurul unul concept unic: Grija - pentru clienti si angajati, dar si pentru mediu si comunitatea careia ii spunem astazi acasa. In urma cu 15 ani, Sedona intra pe piata din Romania cu o noua abordare in domeniul caselor de marcat. Treptat, portofoliul creat pentru clientii nostri a ajuns sa acopere orice nevoie in domeniul fiscal, astfel incat, in scurt timp, Sedona a devenit un furnizor complet de...

Platforma de suport FreshDesk, o soluție eficientă de gestionare a solicitărilor tehnice 16-02-2017

Pentru a crea un cont gratuit, vă rugăm să accesați sedonaalm.freshdesk.com Tot mai mulți clienți Sedona aleg astăzi să ne trimită solicitări tehnice folosind platforma online de suport FreshDesk. Creată pentru a eficientiza procesul de soluționare a problemelor tehnice, aceasta este ușor de folosit și asigură o gestionare rapidă și eficientă a solicitărilor dumneavoastră. Avantaje: Disponibilitate 24/24 - Puteți scrie un tichet nou la orice oră, în orice zi. Înregistrare rapidă...

Serviciile Sedona pot fi achitate cu cardul, pe AparaturaFiscala.ro! 19-01-2017

“ Plateste o factura ”, un avantaj pe care il oferim clientilor care aleg Sedona Eficienta este nu doar o cerinta de baza pentru un antreprenor care doreste sa creasca un business, ci si un avantaj pe care orice furnizor trebuie sa il ofere partenerilor sai. La Sedona lucram constant la fluidizarea fiecarei etape din procesul de achizitie-livrare a produselor si serviciilor noastre - iar optiunea de plata online, prin card, se inscrie in acest obiectiv. Astfel, am creat posibilitatea de a achita...

Sedona incheie un nou an de crestere, cu o cifra de afaceri de 10.2 milioane de lei 11-01-2017

2016 marcheaza cel de-al 14 an consecutiv de evolutie a companiei, din tot atatia ani de activitate In 2016, cifra de afaceri Sedona a inregistrat o crestere cu aproape 10 procente fata de anul precedent, in prezent valoarea acesteia fiind de 10.2 milioane de lei. Rezultatele se inscriu in linia unei evolutii constante a companiei, inregistrata inca din primul an de activitate - o crestere pe care o datoram clientilor si colaboratorilor Sedona. Va multumesc pentru increderea acordata echipei...

Sedona inaugureaza cel mai modern showroom de aparatura fiscala, software si accesorii pentru comercianti 06-01-2017

Va invitam in noul sediu Sedona: Strada Traian 66 - zona Unirii . 2017 marcheaza un pas important in evolutia companiei Sedona, odata cu lansarea, in Bucuresti, a celui mai modern showroom de aparatura fiscala, software si accesorii pentru comercianti. Noul sediu Sedona, al carui concept este semnat de biroul de arhitectura Radu Teaca, a fost creat ca un “centru de solutii pentru magazine si restaurante”, unde comerciantii au posibilitatea de a testa ultimele tehnologii si a primi consultanta de la...