ART5032SED
Stoc disponibil:
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
WMS ( Warehouse Management System ) este o aplicație de gestiune a depozitului și a proceselor care au loc din stadiul de recepție până la livrare, asigurând o trasabilitate completă a articolelor și a operațiunilor efectuate.
Prin intermediul sistemului de tip WMSBsunt astfel automatizate și optimizate fluxurile de intrare și de ieșire ale mărfurilor, iar colectarea datelor în cursul desfășurării activităților permite utilizatorilor un acces în timp real la informații privind stocurile și spațiile de depozitare.
Ce poate fi obținut cu xTrack WMS:
• Gestionarea fluxurilor din depozit;
• Crearea și alocarea de task-uri către operatoriidin depozit;
• Generarea și printarea automată a etichetelor;
• Afișarea stocurilor din fiecare locație în timp real;
• Optimizarea spațiului de depozitare.
Optimizare procese:
• Utilizatorii au realizat o creștere de 233% de linii procesate/zi cu 20% mai puțini lucrători;
• În medie, s-a sesizat o creștere a productivității în depozit de 35%;
• Capacitatea de livrare s-a dublat, folosind același număr de resurse umane și de materiale;
Fluxuri:
• Trasabilitate completă a fluxurilor precum: Recepția mărfurilor, procesul de Put Away, prelucrarea comenzilor, pickingul, livrarea comenzilor, gestiunea stocurilor, procesul de Replenishment și inventariere;
• Automatizări prin tehnologiile RFID, Pick by Light & Pick by Voice, în funcție de caracteristicile proiectului.
Inventariere:
• xTrack WMS asigură derularea optimă a procesului de inventariere, indiferent de tipul acestuia (inventar anual/inventar ciclic/inventar prin sondaj);
• Rezultatul inventarului este afișat în timp real la nivel de stoc general, la nivel de locație sau la nivel de echipă de Inventariere.
Beneficii xTrack WMS
Reducerea erorilor de recepție, picking, inventar și oferirea informațiilor în timp real.
Eliminarea 100% a hârtiilor din depozit, cu excepția celor obligatorii (ex. avize de însoțire a mărfurilor).
Creșterea productivității lucrătorilor din depozit datorită trasabilității și a optimizării proceselor.
Integrarea ușoară și rapidă cu orice ERP folosit prin API, pentru transferul automat de date.
Alocarea de task-uri și monitorizarea activității operatorilor.
Complet personalizat în funcție de fluxurile și caracteristicile unice ale fiecărui depozit.
Pentru detalii suplimentare apasă butonul „Cere ofertă” și scrie-ne!
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!