3 pasi pentru formarea angajatilor din industria ospitaliera

3 pasi pentru formarea angajatilor din industria ospitaliera

Data publicare articol:

Se spune ca cel mai bun asset al unui business este echipa de angajati. Probabil in niciun alt domeniu nu este mai vizibil acest lucru decat intr-un restaurant, unde experienta clientilor se afla, de la intrare pana la plata notei, in mainile staff-ului.

E dovedit de experienta numeroaselor afaceri din domeniu, din tara si din strainatate, ca si de studiile de specialitate:

Personal mai bun = Profit mai mare!

Indiferent de tipul restaurantului pe care il conduceti, cu servire la masa, fast-food, take away sau delivery, totul incepe cu manager-ul, al carui rol este de a optimiza operatiunile acestuia, de a motiva echipa pe care o coordoneaza si de a imbunatati experienta clientilor. Training-ul coordonatorului trebuie sa completeze insa procesul de formare al tuturor angajatilor!

Care sunt cei 3 piloni ai unui training bun:

  1. Cultura organizationala. Da, valorile business-ului sunt importante, iar angajatii trebuie sa si le insuseasca pentru a intelege rolul lor in echipa – atat profesional, cat si personal. E de notat in special cazul generatiilor noi, care cauta sens in tot ceea ce fac si care vor sa aiba impact asupra comunitatii in care traiesc.
  2. Obiective. Responsabilizarea e puternica! Cu cat angajatii inteleg mai bine obiectivele business-ului pe care ajuta sa-l construiasca, cu atat se vor dedica rolului lor in echipa din care fac parte.

Asadar, ce va doriti?

  • O experienta mai buna a clientilor – Le puteti explica exact viziunea care insoteste acest scop si cum o pot aplica. Si nu uitati: Atentia la detalii conteaza!
  • Cresterea profitului – In mod ideal, fiecare dintre angajati va intelege cum functioneaza restaurantul, pentru ca, prin efortul personal si prin idei noi, sa poata contribui la cresterea business-ului.

In ambele cazuri, e bine sa aveti in vedere ca cea mai sigura cale catre succes este succesul oamenilor din jur. Investiti in calificarile angajatilor, pentru ca acestia sa fie in permanenta la curent cu tendintele si noutatile din domeniu. Formati lideri!

  1. Clientii. Pentru a lua decizii bazate pe date, feedback-ul clientilor e important!

Cu alte cuvinte, angajatii trebuie sa-si cunoasca bine clientii si sa fie in permanenta constienti de nevoile lor.

Asadar, ascultati-va clientii. Veti dori sa stiti daca acestia trec prin experiente negative (pot fi, de exemplu, nemultumiti de servire, mancare sau timp de asteptare) si veti dori sa le corectati.

De mentionat, in final, ca activitatea restaurantelor nu ar fi posibila astazi si fara ajutoare… tehnologizate. Tocmai de aceea, la Sedona am creat un portofoliu vast de produse dedicate industriei restaurantelor, de la sisteme POS si softuri de gestiune pana la echipamente pentru apelare de ospatari sau sisteme de feedback clienti.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.