Ai aflat despre toate avantajele contractului de asistenta software?

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Afacerea merge lin cand ai tot suportul necesar! Ne propunem sa fim un partener de incredere pentru businessul tau, gata sa oferim asistenta de care ai nevoie, alaturi de personalizarile si configurarile software care sa-ti eficientizeze afacerea.

Te bucuri de numeroase avantaje, la achizitionarea contractului de asistenta software:

  • Asistenta telefonica si online, nelimitat, de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 – 18:00, pentru orice nelamuriri legate de componentele software ale sistemului;
  • Suport oferit pe platforma sedonaalm.freshdesk.com, unde solicitarile clientilor primesc un raspuns in maxim 24 h;
  • Back-up datelor pe serverul Sedona;
  • Comunicare cu specialistii Sedona, privind problemele de contabilitate primara;
  • Update-uri ale programului de vanzare si gestiune;
  • Posibilitatea de a personaliza rapoarte, formatul documentelor sau formatul etichetelor, in functie de cerintele business-ului;
  • Configurarea echipamentelor;
  • Reinstruirea personalului.

Mai mult, operatorii Sedona pot raspunde solicitarilor atat in romana, cat si in engleza.

Un singur punct de contact. Suport hardware & software. Abonament disponibil pe intreg teritoriul tarii & international. Sedona – One-Stop-Shop for your Business.

Si, daca simti ca ai nevoie de raspunsuri prompte, in cel mai scurt timp posibil si suport la fata locului, poti alege varianta Premium a contractului, care ofera program prelungit pentru asistenta telefonica si online si termen redus de raspuns sau varianta cu deplasari incluse, disponibila pentru Municipiul Bucuresti.

Esti pregatit pentru noi provocari atunci cand ai tot suportul necesar!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.