Bun venit in Noul Retail: Hiper-digitalizat. Hiper-eficient. Self-checkout

Bun venit in Noul Retail: Hiper-digitalizat. Hiper-eficient. Self-checkout

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

E aproape imposibil sa nu fi observat, in ultimele luni, ca tot mai multe supermarket-uri si hypermarket-uri din Romania au implementat sisteme self-checkout – de cele mai multe ori in completarea caselor operate de casieri, pe care insa le inlocuiesc incet-incet. Aparuta pentru prima data in retailul romanesc in urma cu doar cativa ani, aceasta tehnologie este acum, la propriu, peste tot. Si e aici sa ramana!

Fara indoiala, digitalizarea a schimbat radical comportamentele si alegerile noastre la cumparaturi… pe care, tot mai mult, le facem online, din confortul casei noastre. Drept rezultat, tehnologia este astazi capabila sa ofere cumparatorilor experienta de shopping pe care si-o doresc: mai eficienta, mai rapida si, de ce nu, mai placuta.

Pe scurt, solutiile self-checkout sunt sisteme complexe hardware & software de scanare si plata care nu au nevoie de interventia unui casier si care asigura clientului controlul intregului proces de achizitie.

Desi nu toti consumatorii prefera astazi casele automate – in special cei mai putin familiarizati cu tehnologia – se observa o tendinta tot mai mare de adoptare a acestor sisteme. De fapt, primul magazin 100% self-service a fost deja inaugurat in Romania!

Magazinele se indreapta spre digitalizare

Digitalizarea tot mai accentuata a magazinelor nu raspunde doar nevoilor consumatorilor, ci si tendintelor si obiectivelor de business: Eficientizarea procesului de achizitie si plata, reducerea cozilor de asteptare si optimizarea activitati angajatilor sunt avantaje nu doar pentru cumparatori, ci si pentru manageri.

Astfel, magazinul viitorului este super-tehnologizat si mult mai atent cu nevoile cumparatorilor. Angajatii, pana acum implicati in activitati de casierie, pot avea mai mult timp pentru a interactiona cu clientii, pentru a le asigura asistenta la raion si la casa de marcat, pentru a oferi consultanta si detalii despre produse. Pe scurt, ii pot face pe acestia sa se simta bineveniti in magazinul dumneavoastra!

Vor inlocui sistemele self-checkout casele cu operator? Putin probabil. Dar cu siguranta expansiunea acestora nu a ajuns la final.

Pentru ca vrem sa fim intotdeauna cu un pas inaintea celor mai noi trenduri, la Sedona puteti gasi un portofoliu complet de modele de sisteme self-service si self-checkout pentru magazinul dumneavoastra!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.