Optimizeaza introducerea codurilor de produse in casa de marcat

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Introducerea articolelor in casa de marcat este un proces prin care trece orice societate comerciala. Aceasta poate fi manuala sau automata. Introducerea manuala presupune inserarea fiecarui produs, a codului aferent, a pretului si a altor informatii necesare. 

Programarea automata presupune introducerea concomitenta a tuturor articolelor in memoria casei de marcat, prin incarcarea unui fisier in format XLS sau CSV cu toate produsele si datele necesare. Cea mai simpla si rapida metoda este programarea automata. Ti-am pregatit un video cu instructiuni si sfaturi pentru o programare usoara in format electronic.

In plus, Sedona ofera doua tipuri de contracte pentru facilitarea procesului de actualizare a articolelor dupa fiscalizare: contractul de service cu deplasare, care asigura servicii tehnice direct la sediul firmei, si contractul de service fara deplasare, care ofera suport de la distanta si interventii tehnice la sediul Sedona. Ambele contracte functionează pe baza de abonament, de o 1 luna, 3 luni, 6 luni sau 1 an, iar costurile variaza in functie de zona si durata abonamentului.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.