#ExclusivLaSedona: Solutia completa de feedback clienti pentru magazine

#ExclusivLaSedona: Solutia completa de feedback clienti pentru magazine

Data publicare articol:

Pachetul include: aplicatie de sondaj 100% personalizabila, tableta 10”, stand tableta

La Sedona, credem ca orice decizie de business trebuie sa aiba ca fundament o cunoastere profunda a clientilor.

Ce produse si servicii isi doresc acestia – Ce le place sau ce ar schimba la experienta in-store – Vor recomanda magazinul si altor cunostinte – acestea sunt informatii valoroase, obtinute traditional cu ajutorul unor cercetari de piata. O varianta mai rapida si mai accesibila pentru Retaileri este chestionarea clientilor in magazin, la finalul cumparaturilor.

Care sunt avantajele

1. Pentru clienti, intreg procesul nu dureaza mai mult de 3-4 minute si le ofera acestora posibilitatea de a-si exprima opinia – pozitiva sau negativa.
2. Pentru retaileri, intelegerea, prin interpretarea datelor, a plusurilor si minusurilor business-ului poate deveni usor un avantaj competitiv.

Descoperiti solutia completa de sondaj al clientilor creata de Sedona. Aceasta include:

  • Software – Aplicatie web cu o structura de 7 pagini (6 intrebari + pagina incheiere), compatibila cu toate sistemele de operare.
  • Tableta Lenovo 10”
  • Stand pentru tableta – Pentru podea. Negru. Personalizabil. Optional, iluminat.

Costul pachetului este de 2.025 lei – cu 10% discount până pe 9 iulie!

Mai multe detalii puteti gasi aici: www.bit.ly/Sistem-Feedback-Sondaj-Clienti

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.