Importanta tehnologiei in magazinul tau

Importanta tehnologiei in magazinul tau

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Stiai ca eCommerce-ul romanesc a inregistrat o crestere de 10% in 2021 si se estimeaza ca aceasta se va tripla in 2022? In aceste conditii, care e viitorul magazinelor fizice?

Sunt pareri care spun ca magazinele fizice sunt pe cale sa dispara in curand, insa lucrurile nu stau deloc asa. Totusi, pentru a se bucura in continuare de succes, este esential ca acestea sa tina pasul cu ultimele tendinte tech.

Se spune ca „nimic nu se pierde, totul se transforma”, asadar proprietarii magazinelor de toate marimile trebuie sa pastreze calitatea cu care si-au obisnuit clientii. Insa este necesar un proces de imbunatatire constanta a serviciilor oferite. Asta implica modernizarea serviciilor, pentru ca oamenii s-au obisnuit sa foloseasca tehnologia aproape in orice moment.

Asigura-te ca le oferi clientilor tai o experienta cat mai placuta in magazin prin implementarea unor echipamente de semnalizare, de informare si de plata care sa-i ajute si sa le economiseasca timp. Uite 3 idei de modernizare pentru ca magazinul tau sa nu fie eclipsat de e-commerce:

Digital Signage. Comunica oferte sau ajuta clientii sa gaseasca mai usor produsele dorite prin semnalizarea digitala. Unul dintre beneficiile magazinelor online e ca vizitatorul stie exact unde se afla produsul la o distanta de doar cateva clickuri, asadar permite-le clientilor sa vada unde gasesc ceea ce cauta inca de la primii pasi in magazin. Sedona iti propune cateva sugestii de monitoare destinate semnalizarii digitale pentru a imbunatati considerabil experienta clientilor tai.

Tablete pentru informarea clientilor. Produsul cautat nu e la raft? Poate este in depozit, insa cumparatorii nu au de unde sa stie si vor pleca dezamagiti din magazin. Cu siguranta nu iti doresti asta! Pune la dispozitie tablete care sa contina inventarul magazinului, astfel incat clientii sa se poata informa in privinta produsului dorit. Asa cum magazinele online indica langa produs daca este in stoc, si magazinele fizice trebuie sa ofere aceasta informatie.

Self-Checkout. Nimanui nu-i place sa astepte la o coada interminabila pentru a plati produsele si pentru a merge acasa. Economiseste cat mai mult timp pentru clientii tai! Implementeaza sisteme Self-Checkout pentru ca oamenii sa isi poata scana si plati singuri produsele cumparate. Vei creste semnificativ eficienta magazinului tau, iar clientii vor fi incantati. Consulta portofoliul Sedona pentru a descoperi echipamentul de Self-Checkout care ti se potriveste.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.