Lantul de magazine Auto Albina alege solutiile Sedona
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
6 dintre unitatile retailer-ului de piese auto sunt echipate astazi cu sisteme de gestiune si feedback clienti
Auto Albina a fost infiintata in 2012, “din dorinta de a oferi tuturor proprietarilor de masini preturi(le) de calitate dorite, si servicii cat mai aproape de inima lor.”
In doar 5 ani, aceasta a devenit una dintre cele mai cunoscute companii din domeniul vanzarii de piese auto, pana in prezent tinerii fondatori lansand 7 magazine Auto Albina in 5 judete din tara.
Cel mai nou magazin – aflat in Cluj-Napoca – a fost inaugurat, alaturi de alte 5 unitati Auto Albina, cu sistemele Sedona de gestiune si feedback clienti, ce acorda discount-uri in conturile clientilor.
Sustinem 100% strategia de business Auto Albina – 100% concentrata pe cumparator – si trimitem felicitarile noastre pentru grija pe care compania demonstreaza inca o data ca o poarta clientilor sai.