Mai mult confort, mai multă viteză de servire cu soluțiile de automatizare pentru restaurante de la Sedona

Mai mult confort, mai multă viteză de servire cu soluțiile de automatizare pentru restaurante de la Sedona

Data publicare articol:

Chemarea ospătarilor se dovedește, de multe ori, o misiune dificilă. Tocmai de aceea, administratorii restaurantelor din România aleg tot mai mult soluții de automatizare.
De ce? Cresc confortul clienților, dar și viteza de servire a acestora!

Descoperiți toate avantajele celor două soluții ingenioase oferite de Sedona:

Aplicație de apelare ospătari Menisto

– Fără investiții în echipamente și întreținerea lor -> Clienții folosesc telefonul personal.
– Funcționalitate de meniu digital inclusă -> Clienții pot “răsfoi” meniul pe telefon pe toată perioada petrecută în local.
– Integrare cu Facebook -> Produsele din meniu pot fi distribuite și promovate pe Facebook.
– Statistici și grafice disponibile -> Pentru produsele din meniu accesate de clienți.

Sistem de apelare ospătari

– Cel mai simplu mod de a chema ospătarul -> Prin apăsarea unui buton instalat pe masă, la vedere.
*Opțional: model cu spațiu publicitar.
– Mod sigur de atenționare a ospătarului, printr-o brățară inteligentă, cu vibrație.
*Opțional: model rezistent la apă.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.