Profita de potentialul magazinului tau

Profita de potentialul magazinului tau

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Pentru ca oamenii sunt obisnuiti sa atinga, sa verifice, sa analizeze produsele pe care vor sa le cumpere, magazinele inca au intaietate fata de cumparaturile online, desi cele din urma au avut o crestere masiva in ultima perioada. Insa cum poate fi exploatat acest avantaj? Ei bine, asa cum o covrigarie te ademeneste sa cumperi ceva doar prin mirosul care cuprinde intreaga strada, si magazinul tau trebuie sa atraga clienti inca de la prima vedere.

Imagineaza-ti magazinul tau ca pe o pictura care urmeaza sa fie vazuta de numerosi trecatori, iar scopul este de a-i face pe acestia sa se opreasca si sa o admire. Pare complicat? Nu e deloc asa!

Intr-o lume care prefera culorile inchise, transforma magazinul tau intr-o pata de culoare pentru a-i face pe oameni sa se opreasca si sa-i treaca pragul! Comerciantii din Evul Mediu stiau exact cum sa faca asta: desi pietele din perioada medievala erau amplasate de cele mai multe ori in noroi, oamenii isi expuneau marfa astfel incat sa tenteze si, in final, sa seduca.

Iata cateva idei de amenajare a magazinului, care pot convinge trecatorii sa devina clienti:
Fructele si legumele au o mare varietate de culori vii si calde. Expune-le intr-un loc usor de observat pentru a impresiona si a starni curiozitatea.
Decoreaza atat interiorul, cat si exteriorul magazinului intr-un mod inedit, plin de culoare.
Foloseste ferestre, vitrine si rafturi care sa permita o buna iluminare a magazinului.
Afiseaza ofertele in asa fel incat sa poata fi vazute cu usurinta de trecatori.

Cel mai important pas este prima impresie pe care trecatorul si-o face despre magazin, care trebuie sa-l intrige suficient de mult pentru a deschide usa. De asemenea, foarte importanta este si experienta pe care vizitatorul o are in magazin, pentru ca apoi sa devina si sa ramana un client fidel.

Nu in ultimul rand, detaliul care intregeste un magazin de succes este alegerea unui echipament de gestiune potrivit, iar in acest sens va sta la dispozitie portofoliul Sedona.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.