Registrul de bani personali – Ce trebuie sa stiti.

Data publicare articol:

Potrivit Ordonantei de Urgenta a Guvernului Nr. 28/1999 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, firmele care utilizeaza case de marcat sunt nevoite sa realizeze un Registru de bani personali – mai precis, un document in care sunt inscrisi banii personali ai angajatilor firmei respective.

In vigoare de la 30 aprilie 2015, Ordinul Ministerului Finantelor Publice Nr. 513/2015 reglementeaza modelul si continutul acestui Registru de bani personali, precum si procedura de inregistrare a acestuia la ANAF.

Puteti descarca modelul de notificare aici si achizitiona Registrul de bani personali aici.

 

 

 

Update la 18 Mai 2015: Cu incepere de la 1 Iunie 2015 a fost eliminata obligativitatea utilizarii registrului de bani personali, odata cu eliminarea obligativitatii marcarii bacsisului la casa de marcat.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.