Sistemele self-checkout, tot mai prezente în magazine. De ce? #RăspundeSedona

Data publicare articol:

Magazinele par să fie tot timpul pline, nu-i așa? La orice oră din zi! Ei bine, nu este doar o aparență, ci o realitate, iar ritmul nostru de viață tot mai alert impune noi adaptări pentru retaileri – din România și din lume.

Acesta e și motivul pentru care tot mai multe market-uri – acum în majoritate de dimensiuni medii și mari – au început să implementeze o tehnologie nouă: sistemele self-checkout.

De ce? Două beneficii majore ale acestor sisteme sunt motivele pentru care acestea devin tot mai populare pentru retaileri:

1. Reduc cozile – plata se face aproape imediat, chiar și pentru clienții care iau contact pentru prima dată cu astfel de dispozitive.
2. Cresc interacțiunea cu clienții – dispozitivele sunt foarte intuitive și ușor de folosit; cel mai important pentru clienți – timpul salvat, pe care în mod tradițional aceștia îl petreceau la coadă, este imediat resimțit.

Atat proprietarii de magazine, cat si clientii au descoperit recent unul dintre cele mai mari avantaje ale sistemelor self-checkout, in contextul pandemiei de coronavirus. Nevoia de distantare sociala a crescut enorm popularitatea solutiilor self-order, multi clienti alegand sa gestioneze scanarea si plata produselor achizitionate fara asistenta angajatilor din magazin. Mai igienic, mai sigur, mai simplu!

În portofoliul Sedona veți putea găsi modelul Glory Cashinfinity, care se poate conecta la solutii software precum Sedona Retail si poate fi usor integrat in mobilierul din magazin!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.