Tot ce trebuie sa stii despre procedura de fiscalizare a casei de marcat

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Daca v-ati cumparat de curand o casa de marcat, trebuie sa stiti ca, pentru a putea intra in operare, aceasta trebuie fiscalizata. In continuare va vom prezenta cei 5 pasi pe care trebuie sa-i urmati pentru fiscalizarea unei case de marcat:

1. Obtinerea Certificatului N.U.I. (Numar Unic de Identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale)

Atentie! Obtinerea certificatului N.U.I. – obligatoriu pentru fiscalizare – se face, acum, EXCLUSIV online prin completarea formularului C801 si urcarea acestuia in SPV (Spatiul Privat Virtual), impreuna cu arhiva documentelor necesare.

2. Programarea fiscalizarii la Sedona

Dupa obtinerea certificatului N.U.I., nu trebuie decat sa va programati pentru fiscalizare la Sedona, prin telefon, email sau prin intermediul formularului online.

3. Fiscalizarea

Fiscalizarea (initializarea aparatului fiscal) va fi efectuata de catre un tehnician autorizat Sedona. Beneficiati de acest serviciu gratuit, la sediul nostru sau la sediul dumneavoastra.

4. Declararea fiscalizarii la ANAF

In 24 de ore trebuie sa declarati fiscalizarea la ANAF de care apartine punctul de lucru si in 7 zile la ANAF de care apartine sediul social; pentru aceasta, veti alcatui un alt dosar, cu toate documentele necesare.

5. Trimiteti un exemplar al Declaratiei de instalare vizata de ANAF catre Sedona. Simplu, nu-i asa?

Vreti sa uitati de procedurile birocratice? Venim in intampinarea dumneavoastra si va propunem un pachet complet de servicii de fiscalizare. Ce inseamna asta: Fara drumuri suplimentare pentru dumneavoastra! Fara timp pierdut! Ne ocupam noi in totalitate de fiscalizarea casei de marcat.

Fiscalizarea casei de marcat, in detaliu, AICI!

6 Comentarii

  1. Buna ziua, Ma puteti ajuta sa-mi spuneti cum procedez cu casa de marcat ca persoana fizica care inchiriaza apartamente in regim hotelier? Apelez la dvs cu fiscalizarea.

  2. Bună ziua, am luat un taxi cu tot cu SRL și am schimbat numele societății, ce trebuie sa fac acum cu casa de marcat? Mulțumesc

    1. Buna ziua,
      Avand in vedere ca nu aduceti modificari numelui firmei si ale CUI-ului, nu trebuie facut nimic cu casa de marcat, decat sa o folositi in continuare (cu tot ce presupune, inclusiv emitere rapoarte Z). Daca insa se schimba numele firmei si/sau CUI-ul, casa de marcat trebuie refiscalizata. Aceasta operatiune se face de catre unitatea de service autorizata.

  3. Bună ziua. Aș dori să primesc o ofertă pentru o cafenea dacă se poate. Tot pachetul complet! Va mulțumesc!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.