Trenduri pe Internet ale administratorilor de localuri din Marea Britanie
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
In luna Ianuarie 2012 publicatia BigHospitality a realizat un sondaj intre 251 de administratori de restaurante, hoteluri, pub-uri si baruri din Marea Britanie, legat de folosirea internetului in interesul afacerii lor. Enumeram cateva dintre rezultatele sondajului, ce ar putea da idei managerilor din domeniul ospitalier din Romania:
– 89% folosesc Internetul pentru a promova afacerea
– 83,8% folosesc retelele de socializare pentru a promova afacerea
– 80% apeleaza la sisteme de vouchere online pentru a promova afacerea
– 71,7% folosesc Internetul mai mult de 6 ore pe saptamana in scopuri profesionale
– 62,2% verifica emailul zilnic prin dispozitive mobile (iPhone, iPad, BlackBerry, Android)
– 50,2% navigheaza zilnic pe Internet in scopuri profesionale prin smartphone-uri si tablete
Topul retelelor de socializare folosite pentru promovarea afacerii:
– Facebook: 63,8%
– Twitter: 57%
– LinkedIn: 43,4 %
– Bloguri: 18,7%
– YouTube: 17,4%
– Google+ : 17%
– Altele: 8,1%
– Niciuna: 16,2%
Topul retelelor de socializare folosite pentru informarea proprie:
– LinkedIn: 43,4 %
– Facebook: 36,2%
– Twitter: 35,7%
– Google+ : 23,8%
– YouTube: 15,7%
– Bloguri: 11,1%
– Altele: 6,8%
– Niciuna: 34,5%
Folosesc internetul in urmatoarele scopuri profesionale:
– Pentru a afla stiri si trenduri: 90%
– Pentru a gasi preturi mai bune: 66%
– Cumparaturi online: 61%
– Sfaturi profesionale: 57%
– Compararea produselor intre furnizori: 56%
– Comenzi de mostre: 38%