ART5204SED
Stoc disponibil: La comanda
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Casa de marcat fiscala PARTNER TOUCH EVO este cea mai evoluata casa de marcat ’’ALL IN ONE “ dezvoltata pe platforma Android 11 si care a fost construita conform normelor legislative si fiscale in vigoare . Acest echipament integreaza :
-Casa de marcat fiscala;
-POS bancar;
-Scanner coduri de bare;
Meniul si tastatura in limba romana;
Permite utilizarea atat stationara, cat si portabila gratie acumulatorului de mare capacitate din echiparea standard;
Echipata standard cu 5 interfete pentru comunicatie externa : USB, RS232, Ethernet WI-FI si Bluetooth;
• Placa de baza proiectata si pregatita pentru echiparea cu modem GPRS ( se ofera optional);
• Afisaj Touchscreen TFT LCD 6 inch + Afisaj client OLED 4 linii * 16 caractere;
• Acumulator intern Li-Ion 7.4 V 2600 mA. Poate functiona autonom sau conectata la priza 220 Vca;
• 5000 de articole (PLU), 20 departamente, 20 grupe, jurnal electronic cu memorie Micro-SD pana la 32 GB;
• 8 grupe de TVA, 9 forme de plati predefinite +10 programabile;
• Hartie termica: rola de 57 mm latime, 50 mm diametru;
• Conectivitate: 1 x RS232; 1 x port sertar de bani; 1 x port micro-USB; 1 x Ethernet; 1 x interfata WI-FI
Specificatii tehnice:
Sistem de operare: Android 11 / Linux U-Boot / RedHat
Procesor: Quad-Core ARM Cortex-A55 64-bit până la 2.0 GHz
Memorie:
RAM: DDR 2 GB
Memorie sistem (ROM): eMMC 16 GB
Jurnal electronic: minim 8 GB TF Card, maxim 32 GB TF Card
Memorie fiscală: MCU + 4 MB, capacitate de până la 1850 rapoarte Z
Înlocuire memorie fiscală: Nu este necesară
Modul criptografic: TPM 2.0 IC, certificat EAL4
Afișaj:
Afișaj operator: ecran tactil PCAP, TFT LCD 1280 x 720 (6 inch)
Afișaj client: OLED (64 x 132 pixeli), 4 linii * 16 caractere
Imprimantă:
Tehnologie tipărire: transfer termic
Viteză tipărire: 100 mm/s
Lățime hârtie: 58 mm
Lățime tipărire: 48 mm
Diametru rolă: 40 mm
Taste funcționale:
Taste laterale pentru navigare prin meniu
Tastă laterală ON/OFF, apel de urgență, restart
Interfețe:
1x RS232
1x Ethernet LAN, RJ-45, 100 Mbit
1x USB OTG
Conectivitate wireless:
Wi-Fi (standard): IEEE 802.11 a/b/g/n/ac, 2.4 GHz și 5 GHz
Bluetooth (standard): 4.0
Modul NFC: ISO 14443 Partea 4, carduri Tip A/B și seria MIFARE
Modul GPRS/3G/4G: slot SIM
Cititor coduri de bare: scanare 1D/2D, cameră 1/4" cu autofocus, 8 MP CMOS
Cameră: autofocus, 8 MP CMOS
Alimentare:
Adaptor extern: 110–230 Vca / 9 Vcc, 3A
Baterie internă (standard): Lithium 7.4V, 2600 mAh
Autonomie: tipărește până la 10.000 de linii (cu bateria complet încărcată)
Dimensiuni și greutate:
Dimensiuni: 222,5 x 89,5 x 58,5 mm (L x l x h)
Greutate: 550 g
Certificări:
CE, RoHS, MasterCard TQM, PCI PTS 5.x SRED
EMV Nivel 1, EMV Nivel 2, EMV Nivel 1 Contactless
Alte informații:
Compatibil ERED
Permite trecerea între statut de plătitor și neplătitor de TVA
Nu necesită înlocuirea memoriei fiscale
Conform cu reglementările fiscale și standardele tehnice (ISO, CE)
Pentru detalii legate de partea de POS bancar integrata , accesati brosura atasata in dreapta.
SERVICII GRATUITE:
- Livrare gratuita in toate localitatile principale din Romania;
- Fiscalizare (punere in functiune de catre un tehnician + instruire utilizator) ;
- Placute gratuite cu mesaje obligatorii „Pastrati bonul fiscal” si „InfoCons” .
- Se livreaza cu Carte de interventii, Registru special, alimentator.
CONTRACT DE SERVICE:
- Fara deplasari incluse (interventii de la distanta sau prin intermediul curieratului rapid): 250 Lei / 12 luni.
- Cu deplasari incluse in Mun. Bucuresti si Mun. Constanta: 49 Lei / 1 luna. Se factureaza pe minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Cu deplasari incluse in jud. Ilfov si jud. Constanta: 59 Lei / 1 luna. Se factureaza pe minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
SERVICII OPTIONALE:
- Depunere formular C801 pentru obtinere certificat NUI: 80 Lei
- Declarare fiscalizare la ANAF: 120 Lei – serviciu disponibil doar pentru Mun. Bucuresti si Mun. Constanta
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!