Vanzare mai rapida? Gestiune mai eficienta? Afaceri mai profitabile? Da, este posibil cu sistemul complet Sedona!

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

 

De ce Sedona?

Sunt destule motive pentru care Sedona este partenerul de incredere al afacerii tale.

Cum ar fi usurinta cu care poti alege sistemul potrivit de gestiune, in functie de tipul de magazin pe care-l detii si de bugetul disponibil. Sau faptul ca oferim instalare si instruire la sediul clientului.

Mai mult, sistemul de gestiune include programul Sedona Retail, un software intuitiv si simplu de folosit, care transforma administrarea unui magazin sau a unui lant de magazine cu un numar mare de produse intr-un proces mai prietenos. 

De la echipamente usor de intretinut si cu un consum energetic redus pana la aplicatii care faciliteaza procesele uzuale, ca intocmirea rapoartelor, procesele de contabilitate primara sau retururile de marfa, sistemele de gestiune Sedona reprezinta un avantaj al oricarei afaceri care vrea sa se ridice la standardele industriei.

Programul de gestiune include o serie de functionalitati care-ti permit sa economisesti timp pretios in administrarea business-ului tau, precum:

  • Import facturi;
  • Export date catre programul de contabilitate utilizat;
  • Conectare la magazin online;
  • Primire automata de rapoarte prin mail;
  • Personalizarea formatului etichetelor si a documentelor.

Contacteaza-ne pentru oferta care se potriveste afacerii tale!

1 Comentariu

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.