Important: Program – Echipa Sedona, disponibila online si in sediu

Important! Pentru a sustine activitatea afacerilor in aceasta perioada, echipa Sedona va ramane alaturi de dumneavoastra, complet functionala atat online, cat si la sediul din str. Traian nr. 66, Bucuresti, care va ramane deschis. Va asiguram ca am luat masurile necesare pentru desfasurarea activitatii fara probleme: – Asiguram in continuare comerciantilor asistenta helpdesk pentru a-si […]

Citeste articolul

Automatizeaza-ti afacerea!

Majoritatea consumatorilor isi doresc ca restaurantele sa adauge mai multe tehnologii care imbunatatesc serviciile pentru clienti, astfel comanda si plata sa fie efectuate mai usor, conform situatiei din 2019. Printre articolele de eficientizare a serviciilor se numara tabletele de masa si chioscurile electronice cu autoservire. Exista multe discutii si ingrijorari cu privire la robotii care […]

Citeste articolul

Sedona vine cu vesti noi: Symphopay!

Stiati ca Symphopay optimizeaza infrastructura de plata cu cardul integrand bancile partenere ale comerciantului intr-un singur terminal de plata conectat cu casa de marcat? Ei bine, asta nu e tot: solutia de plata Symphopay se poate conecta la programele Sedona. De ce sa o alegeti? Simplu. Symphopay permite controlul total asupra tranzactiilor, dar si interactiunea […]

Citeste articolul

Optimizeaza-ti afacerea cu sistemul Sedona de management al cozilor!

Clientii nostri sunt familia noastra. Tocmai de aceea, echipa Sedona vine in intampinarea lor cu solutii variate de optimizare a afacerii – Va prezentam astazi sistemul de management al cozilor! Trio-ul care compune acest sistem: – Kiosk cu touch-screen 19” si imprimanta 3” – Aplicatie Queue management ce se instaleaza pe kiosk – Aplicatie Clerk pentru operatorii […]

Citeste articolul

Colaborari in 2020: Sedona + Viva Wallet

Suntem bucurosi sa va anuntam ca 2020 este anul inceperii unei frumoase colaborari intre echipa Sedona si Viva Wallet. De acum inainte veti gasi in portofoliul nostru terminale de plata inteligente cu sistem Android! De ce sa le alegeti? 1. Pachet de servicii de payment complete: – terminal de plata – card de debit la […]

Citeste articolul

Salvati timp si spatiu cu sistemele de standuri SpacePole pentru echipamente POS

Vreti sa economisiti spatiu & timp si sa cresteti securitatea afacerii dumneavoastra? Echipa Sedona are solutia ideala – sistemele de standuri pentru echipamente POS de la SpacePole. SpacePole este o gama de produse creata de Ergonomic Solutions, unul dintre liderii standurilor ergonomice destinate sectorului Retail. Atat sistemul dumneavoastra de plata, cat si monitorul sau imprimanta […]

Citeste articolul

Aplicatia Sedona Sign In ofera vizitatorilor o primire calduroasa

Completarea formularelor si semnarea acordurilor nu a fost niciodata mai usoara: Automatizati receptia vizitatorilor cu aplicatia Sedona Sign In! Creata pentru tablete Android, este ideala pentru: cladiri de birouri – hoteluri – fabrici – sali de sport – saloane de frumusete – cabinete medicale. INCLUS – Funcționalități & Servicii FUNCTIONALITATI – Personalizare formular – Incarcare […]

Citeste articolul

Cadou pentru clientii Sedona, abonati la newsletter-ul nostru: 3 luni gratuite de informare pe avocatnet.ro

La Sedona, credem ca informarea este baza pe care se poate construi un business de succes. Tocmai de aceea, clientii Sedona abonati la newsletter beneficiaza acum de 3 luni gratuite la cea mai mare sursa de informatii legislative romanesti: avocatnet.ro! Informatii utile pentru afaceri sanatoase, oferite de Sedona si avocatnet.ro Nu sunteti abonati la newsletter-ul […]

Citeste articolul

Conecteaza-ti business-ul la asteptările clientilor tai

Tot mai multi cumparatori renunta la cash in favoarea platilor cu cardul – o tendinta care se va accentua cu timpul. La Sedona, vrem sa ne asiguram ca sunteti pregatiti sa va intampinati clientii asa cum isi doresc. Tocmai de aceea, toate programele Sedona se pot conecta acum la majoritatea terminalelor de plata oferite de […]

Citeste articolul

Guvernul face primii pasi pentru realizarea sistemului ANAF pentru case de marcat cu jurnal electronic

Autoritatile vor demara, in primavara acestui an, procedurile de achizitie a serverelor si softurilor necesare pentru ca firmele care au achizitionat case de marcat cu jurnal electronic sa se conecteze la sistemul Administratiei Financiare de colectare, stocare, arhivare si raportare a datelor fiscale cu jurnal electronic. „I-am solicitat noului ministru sa finanteze cat mai rapid […]

Citeste articolul