Robotii, ”angajati” pentru a face inventarul în magazin

Retail-ul evolueaza in ritm tot mai accelerat datorita tehnologiei, iar cele mai apreciate inovatii, care vin acum dinspre robotica si inteligenta artificiala, sunt testate in prezent de marii retaileri globali: Walmart, de exemplu, a implementat o noua tehnologie de scanare la raft in cateva dintre magazinele sale. Practic, cel mai nou angajat al marelui retailer […]

Citeste articolul

Creste pretul rolelor pentru case de marcat?

Marii producatori din China, Statele Unite si Europa au anuntat inca de la finalul anului trecut scumpiri la hartia termica destinata caselor de marcat. Un motiv in plus pentru a saluta aparitia noilor tipuri de case de marcat, care elimina necesitatea utilizarii rolelor de hartie prin inlocuirea jurnalului fizic cu cel electronic. La aceasta data […]

Citeste articolul

Magazinul viitorului, fara casa de marcat?

Incet-incet, tehnologia schimba tot ceea ce stim despre cumparaturi… cum ar fi faptul ca trebuie sa le platim inainte sa iesim din magazin! Intreaga lume se orienteaza treptat catre o economie fara numerar – mai intai, cardurile au luat lumea cu asalt; acum, telefoanele mobile devin noile noastre portofele. De fapt, in tarile pioniere in […]

Citeste articolul

#ExclusivLaSedona: Role de hârtie pentru casele de marcat, 100% fără BPA

BPA (Bisflenol A) este o substanță chimică foarte toxică, prezentă în tot ce atingem, care a fost asociată, de-a lungul timpului, cu afecțiuni cardiovasculare și oncologice, diabet, obezitate, infertilitate șamd. Credem că cea mai mare prioritate în strategia de construire și creștere a unui business este responsabilitatea. De aceea, Sedona oferă comercianților posibilitatea de a […]

Citeste articolul

Plata cu telefonul mobil: Cand va inlocui cardurile si banii numerar?

Este deja cunoscut! Pentru cine vrea sa stie care este urmatoarea tehnologie care ne va schimba viata, este de ajuns o singura privire catre Asia. Aici ritmul in care sunt adoptate noile inovatii tehnologice este uimitor. De fapt, China trece in prezent printr-o perioada de tranzitie, in care banii devin repede parte din trecut, la […]

Citeste articolul

Menisto – Aplicatia care optimizeaza servirea, chiar si in orele de varf

Ideala pentru restaurante, unitati fast food, baruri si cafenele Simpla. Usor de folosit. Eficienta. Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine aplicatia pentru gestionarea activitatii restaurantelor si cafenelelor, care se deschide pe telefonul clientului la simpla scanare a unui cod QR. De ce sa alegeti solutia economica Menisto? E simplu: implementarea acesteia se face […]

Citeste articolul

Retail la alt nivel: Despre VR si AR

Realitatea Virtuala (VR) si Realitatea Augmentata (AR) sunt tot mai mult folosite astazi de marii jucatori din Retail pentru valoarea adaugata experientei de brand Unul dintre cele mai puternice efecte ale tehnologiei si internetului este evolutia si cresterea constanta a asteptarilor noastre de la brand-urile pe care le apreciem. Ca urmare, am fost martori, in […]

Citeste articolul

Nou la Sedona – Serviciul de comenzi automate pentru consumabile

Un nou serviciu Sedona vine in intampinarea clientilor pentru care timpul este cea mai pretioasa resursa! Serviciul de comenzi automate pentru consumabile – un nou pas in automatizarea proceselor de gestionare a business-ului tau. Cum functioneaza: E simplu! Trebuie doar sa setezi comanda ta – produsele dorite si intervalul la care doresti sa le primesti […]

Citeste articolul

Socrate Cloud ERP & Sedona Retail – Performanta front-office & Management back-office

Un concept inedit si o solutie integrata oferita de Sedona sunt ingredientele-cheie ale retetei de succes Cartofisserie Doua sunt motivele care fac din Cartofisserie una dintre atractiile orasului Brasov, atat pentru turisti, cat si pentru localnici: 1. Conceptul inedit. 2. Solutia completa oferita de Sedona, realizata prin integrarea platformei Socrate Cloud ERP si a sistemului […]

Citeste articolul

Suport tehnic rapid pentru retaileri cu program prelungit

La Sedona, comerciantii români au la dispoziție optiunea de “Program Prelungit” si la contractele de service Pentru afacerile a caror activitate se desfasoara pana la ore inaintate, Sedona vine cu o solutie personalizata de suport: Optiunea speciala a contractelor de service, care prelungeste intervalul de suport tehnic asigurat telefonic si online pana la orele 23.00 […]

Citeste articolul